جدایی امیری از پرسپولیس به سود چه کسانی خواهد بود؟

کدخبر: ۲۲۷۰۰۹
اقتصاد نیوز:در صورت جدایی وحید امیری، دوئل جذابی میان خارجی‌های پرسپولیس برای رسیدن به ترکیب اصلی شکل خواهد گرفت.
جدایی امیری از پرسپولیس به سود چه کسانی خواهد بود؟

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از سایت نود، با گران شدن دلار و به مشکل خوردن تیم‌ها در حفظ بازیکنان خارجی، پرسپولیس یکی از تیم‌هایی بود که با کمترین مشکل مواجه شد. برانکو در سال‌های حضورش در ایران علاقه‌ای به استفاده از بازیکنان خارجی نشان نداده بود و با وجود حضور بازیکنانی مانند ماریچ و بنگتسون و منشا اما هیچ کدام از آنها در ترکیب اصلی، بازیکن فیکس و تعیین‌کننده‌ای نبودند. با این حال پرسپولیس موفق شد منشا و بشار رسن را با وجود تمام مشکلات ارزی در تیم نگه دارد و این بار برخلاف فصل‌های گذشته برانکو به بازیکنان خارجی تیمش نیاز ویژه دارد.

منشا فصل گذشته در ابتدای فصل در ترکیب اصلی قرار گرفت اما بعد از عملکرد ضعیفی که داشت به نیمکت منتقل شد و حضورش در ترکیب اصلی کم‌رنگ‌تر شد. شاید اگر پرسپولیس از نقل و انتقالات محروم نبود فصل جدید را در تیم دیگری شروع می‌کرد. با محرومیت پرسپولیس اما این بازیکن در پرسپولیس ماندنی شد و حالا با اتفاقات جدید و در صورت رفتن امیری حتی شاید او به بازیکن اصلی و مهم برانکو هم تبدیل شود. البته او در صورت رفتن امیری برای رسیدن به ترکیب اصلی دوئل سختی با دیگر بازیکن خارجی قرمزها دارد.

بشاررسن هم یکی از کاندیدای اضافه شدن به ترکیب یازده نفره برانکوست و به دلیل این که در بازی‌هایی که فصل گذشته به میدان رفت عملکرد بهتری داشت از شانس بیشتری در این فصل برخوردار است. برانکو در نهایت تصمیم خواهد گرفت که سیامک نعمتی را در خط حمله بازی دهد تا جانشین منشا شود و رسن در میانه میدان به ترکیب اضافه شود یا این که از نعمتی در پست هافبک استفاده کند و منشا را در خط حمله بازی دهد. این تصمیمی است که آمادگی و تلاش منشا و رسن و رقابت آنها جوابش را مشخص خواهد کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید