اینستاگرام به روز شد

قابلیت جدید اینستاگرام

کدخبر: ۲۲۷۱۲۳
اقتصادنیوز؛ آپدیت جدید اینستاگرام کمک می کند وضعیت آنلاین بودن کاربران از طریق یک دایره سبز کوچک نمایش داده شود.
قابلیت جدید اینستاگرام

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب؛ این به روزرسانی جدید وضعیت فعالیت کاربران را هنگامی که آنلاین هستند نشان می دهد و خوشبختانه این قابلیت قابل خاموش کردن است.

اما این نقطه سبزرنگ قرار است چه مفهومی را منتقل کند؟ "من برای گپ زدن در بخش دایرکت در دسترس هستم" را می توان مهن ترین مفهوم این علامت دانست.

اما قرار نیست مجبور باشید به طور شبانه روزی پاسخگوی دیگران باشید و می توانید به سهولت این ویژگی را خاموش کنید.اینستاگرام روز گذشته در قالب یک پست اینستاگرامی نوشت: " ین به روز رسانی به شما امکان می دهد تا بیشتر از همیشه به مکالمات در لحظه و سریع با دوستان خود بپردازید، گرچه این امکان را نیز به شما می دهد تا وضعیت خود را کاملا مخفی کنید."

 

برای آن که از دید دوستانتان مخفی کنید آماده چت یا در حال چت با دیگران هستید، تنها کافیست به بخش تنظیمات رفته و گزینه "نمایش وضعیت فعالیت" را خاموش کنید. اگر این قابلیت را فعال کنید، تنها حسابهایی که دنبال میکنید یا افرادی که با آنها ارتباط برقرار کرده اید می توانند هنگام آنلاین بودن شما را ببینند. با توجه به اعلام خبرنامه اینستاگرام، وضعیت فعالیت شما در کنار عکس نمایه شما نمایش داده خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید