استقلال بازیکن ندارد!

کدخبر: ۲۲۷۴۲۵
اقتصاد نیوز: 5 روز دیگر اولین بازی استقلال در لیگ هجدهم در ورزشگاه آزادی و مقابل پیکان برگزار خواهد شد.
استقلال بازیکن ندارد!

به گزارش اقتصاد نیوز،  آبی‌ها اگر چه در روزهای ابتدایی نقل و انتقالات فعال و پرکار نشان دادند اما اتفاقاتی که در این تیم رخ داد باعث شد تا تبدیل به یکی از ناکام‌ترین تیم‌ها در فصل نقل و انتقالات شوند. بررسی جداشده‌های استقلال و کسانی که به این تیم پیوستند می‌تواند به یافتن ترکیب اصلی این تیم در بازی اول مقابل پیکان کمک کند.

جداشده‌ها: مجید حسینی امروز به ترابوزان اسپور ترکیه پیوست. امید نورافکن یک ماه پیش راهی شارلوا شد و امید ابراهیمی هفته پیش استقلال را به مقصد الاهلی قطر ترک کرد. نام جابر انصاری، بویان نایدنوف، علی قربانی و بهنام برزای هم در فهرست مازاد استقلال قرار گرفت و آنها که در ترکیه هم تیم را همراهی نکرده‌اند جایی در استقلال لیگ هجدهم نخواهند داشت.

مصدومان: لئاندرو پادوانی، داریوش شجاعیان و محسن کریمی مصدوم هستند. پادو که احتمالا دیگر بازی نخواهد کرد و نام شجاعیان و کریمی از فهرست نیم‌‎فصل اول خارج شده است.

تازه‌واردها: میثم تیموری، محمد دانشگر، فرشاد محمدی‌مهر، علی کریمی، روح‌اله باقری، الهیار صیادمنش و مرتضی آقاخان به استقلال پیوسته‌اند و البته به گفته افتخاری مدیرعامل مستعفی استقلال، فقط قرارداد دانشگر ثبت شده و قانونی است! ضمن اینکه تیموری، کریمی و آقاخان مصدوم هستند و به بازی‌های ابتدایی فصل نمی‌رسند. صیادمنش هم با شکایت باشگاه سایپا احتمالا هفته‌های اول لیگ هجدهم را از دست خواهد داد.

بلاتکلیف‌ها: تکلیف روزبه چشمی، سرور جپاروف و مامه تیام هنوز مشخص نیست. هر 3 بازیکن منتظر توافق جدید با باشگاه با مبلغی بالاتر از فصل قبل هستند و هنوز این اتفاق نیفتاده است و هیچکدام در تمرینات پیش فصل حضور نداشتند و حتی در صورت رسیدن به توافق شانس چندانی برای بازی مقابل پیکان نخواهند داشت. توافق تازه با وریا غفوری هم با بازگشت زودهنگام او به تهران فعلا روی هواست!

آخرین غایب: مهدی قائدی فعلا در اردوی استقلال در ترکیه به سر می‌برد اما بعد از بازگشت تیم به تهران باید در تمرینات و اردوی تیم امید شرکت کند.

با یک حساب سرانگشتی استقلال در بازی اول خود مقابل پیکان 19 بازیکن فصل قبل و تازه‌وارد خود را در اختیار نخواهد داشت و اگر سازمان لیگ به دلیل بدهی استقلال، قراردادهای بازیکنان جدید این تیم را ثبت نکند این عدد از مرز 20 نفر هم خواهد گذشت و استقلال قطعا برای بازی مقابل پیکان با کمبود بازیکن مواجه خواهد شد. اما حتی اگر سازمان لیگ قراردادهای جدید را ثبت کند باز هم بیش از نیمی از تازه‌واردهای استقلال به دلیل مصدومیت نمی‌توانند فعلا بازی کنند و احتمالا تعداد نفرات استقلال برای بازی با پیکان به 11 نفر نخواهد رسید مگر این که وینفرد شفر از بازیکنان امید و جوانان استقلال در این بازی استفاده کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید