سوال از وزیر اطلاعات در دستور کار امروز مجلس

کدخبر: ۲۲۷۴۶۰
اقتصادنیوز: وزیر اطلاعات با حضور در جلسه علنی امروز مجلس به سوالات نمایندگان پاسخ می‌دهد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست علی لاریجانی آغاز شد.

سوال علی مطهری و ۵۰ نماینده و همچنین سوال جواد کریمی قدوسی و دو نفر دیگر از نمایندگان از وزیر اطلاعات به عنوان دستور کار امروز مجلس قرائت شد.

لایحه حفاظت از خاک، لایحه اصلاح قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم، بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان برای تشکیل کمیسیون ویژه فضای مجازی و طرح یک فوریتی اصلاح قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان از دیگر کارهای نمایندگان در دستور کار مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی همچنین گزارش کمیسیون عمران مبنی بر رد تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه‌ی ساخت و ساز و هزینه‌ها و مدیریت نمایشگاه شهر آفتاب، نحوه تغییر کاربری‌ها و واگذاری املاک شهرداری تهران به ویژه بوستان مادر، طرح یک فوریتی تشکیل وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی، گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه‌ی واگذاری هلدینگ پتروشیمی باختر به بخش خصوصی و طرح یک فوریتی اصلاح بند الف ماده ۹۰ قانون برنامه ششم را مورد بررسی قرار می‌دهند.

گزارش نهایی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد تحقیق و تفحص از افراد دو تابعیتی و دارای گرین کارت در حوزه‌ مسئولان و مدیران ارشد و شناسایی خلاءهای قانونی از دیگر دستور کارهای امروز جلسه علنی مجلس است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید