جهانگیری برای دولت یک نعمت است

کدخبر: ۲۲۷۵۰۹
اقتصادنیوز: عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت با انتقاد از مطرح شدن خروج جهانگیری از دولت این اقدام را اشتباه دانست و عملکرد جهانگیری را یک نعمت توصیف کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا انصاری عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ضمن دفاع از حضور جهانگیری در دولت افزود: امروز که کیان نظام و انقلاب مورد هجمه دشمن قرار گرفته باید تیم دولت هم متناسب با شرایط تغییر کند تا بتواند در مقابله با هجوم دشمن دفاع مقتدرانه ای داشته باشد و آنجایی که نیاز به تهاجم حس شود بتواند دشمن را مورد هجوم قرار دهد. 

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت در مورد تغییرات کابینه افزود: با مدیران به ارث رسیده از دولت قبل و تشکیل یک دولت فراجناحی توسط روحانی تصور می شود آن هماهنگی لازم در بدنه اجرایی و ستاد دولت علی رغم تصور روحانی به وجود نیامده که امروز نیاز اساسی به این وحدت رویه وجود دارد.امروز تغییرات باید در تمام بخش ها صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه با توجه به تفاوت نظر بین مدیران میانی و کابینه، وجود یک هماهنگ کننده زیر نظر رییس جمهور لازمه حرکت دولت است، تصریح کرد: نقش پررنگ و مهم معاون اول در هماهنگی بین بخش های مختلف کاملا محسوس است چون دولت باید هماهنگ باشد در غیر این صورت گل به خودی خواهیم زد.

انصاری در ادامه با اشاره به حمایت اصلاح‌طلبان از دولت، گفت: صادق‌ترین یاران دولت در شرایط کنونی اصلاح‌طلبان هستند و هرچه وزن اصلاح‌طلبی دولت سنگین‌تر باشد هماهنگی و کارآمدی آن بیشتر می‌شود.

وی در ادامه از کمرنگ شدن نقش جهانگیری در دولت دوم روحانی انتقاد کرده و آن را بزرگترین ضربه به دولت برشمرد و افزود: جهانگیری با کارآمدی که داشته یک نعمت برای دولت است و پررنگ شدن نقش جهانگیری کمک بزرگی به روحانی می‌کند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید