عیادت بازیگران و هنرمندان از جمشید مشایخی + عکس

کدخبر: ۲۲۷۵۱۳
اقتصادنیوز: روز گذشته جمعی از هنرمندان و چهره های کشورمان به عیادت جمشید مشایخی بازیگر پیشکسوت کشورمان رفتند و عکس هایی به یادگار با او گرفتند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک؛ استاد جمشید مشایخی هنرمند پیشکسوت کشورمان از اواخر خردادماه به دلیل مشکلات گوارشی در بیمارستان بستری شد و با توجه به وخامت شرایط بدنی تحت عمل جراحی قرار گرفت . این بازیگر کشورمان حدود یک ماه است که در بیمارستان بستری است و این چندمین بار است که به دلیل مشکلات مختلف راهی بیمارستان میشود.

هنرمندان و چهره های کشورمان در طول مدت زمان بستری جمشید مشایخی در بیمارستان به عیادت او رفتند و عکس هایی به یادگار با این هنرمند کشورمان گرفتند.

همه هنرمندانی که به عیادت جمشید مشایخی رفتند

در طول یک ماهی که جمشید مشایخی در بیمارستان بستری است هنرمندان و چهره های زیادی به عیادت او رفتند و عکس های یادگاری زیادی گرفتند و با انتشار آنها برای این هنرمند پیشکسوت و محبوب آرزوی سلامتی کردند.

عیادت هنرمندان از جمشید مشایخی

کوروش تهامی ، اکبر عبدی ، فاطمه گودرزی ، امین حیایی ، روزبه معینی ، حدیث فولادوند ، نعیمه نظام دوست ، شبنم قلی خانی ، فریبا کوثری و جمشید هاشم پور از جمله هنرمندانی بودند که به عیادت جمشید مشایخی رفتند.

در ادامه این مطلب تصاویری از هنرمندان کشورمان که به عیادت جمشید مشایخی رفتند را از صفحه هنرمندان برایتان گردآوری کرده ایم که مشاهده میکنید.

عیادت جمشید هاشم پور ، شبنم قلی خانی ، نعیمه نظام دوست از جمشید مشایخی

عیادت کوروش تهامی از جمشید مشایخی

عیادت اکبر عبدی از جمشید مشایخی

عیادت فاطمه گودرزی از جمشید مشایخی

عیادت امین حیایی و روزبه معینی از جمشید مشایخی

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از بازار سرمایه

      اقتصادنیوز:‌ شاخص کل در آخرین روز کاری هفته به رقم ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۳۸۶ واحد رسید و نسبت به آخرین روز معاملاتی…

    کارگزاری مفید