مصدومان زلزله کرمانشاه به 26 نفر رسید

کدخبر: ۲۲۷۵۹۹
اقتصادنیوز: در پی زلزله امروز بعد از ظهر تازه آباد کرمانشاه تیم‌های ارزیاب هلال احمر در مناطق متاثر از زلزله مشغول ارزیابی هستند و به دو استان نیز اعلام آماده باش شده است. همچنین اورژانس کشور نیز آخرین آمار مصدومان را ۲۶ نفر اعلام کرده که به صورت سرپایی درمان شده‌اند.

به گزارش اقتصادنیوز؛ مرتضی سلیمی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد زلزله ۵.۹ ریشتری تازه آباد کرمانشاه که ساعت ۱۴:۳۷ امروز اتفاق افتاد اظهار کرد: پس از این زلزله ۱۱ مورد پس لرزه نیز ثبت شد که بزرگترین آن ۳.۹ ریشتر در ساعت ۱۵:۱۶ بود.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اضافه کرد: تا کنون ۱۲ تیم ارزیاب از شعب سرپل ذهاب، کرند غرب، قصر شیرین و جوان رود به منطقه اعزام شدند.

جمعیت متاثر شهری و روستایی از این زلزله تا شعاع ۳۰ کیلومتری ۹۲ هزار نفر بوده است و دو شهر و ۳۱۸ روستا این زلزله را احساس کردند.

سلیمی همچنین گفت: علاوه بر اعزام تیم‌های ارزیاب، به استان‌های همدان و کردستان آماده باش داده شده است.

همچنین پیرحسین کولیوند سرپرست سازمان اورژانس کشور در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد آخرین آمار تعداد مصدومان زلزله تا الان گفت: تا کنون ۱۶ نفر مصدوم شدند که درمان آنها به صورت سرپایی انجام شده است. همچنین ۱۰ نفر هم به مراکز درمانی منتقل شدند لذا تعداد مصدومان ۲۶ نفر است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید