یک روزنامه‌نگار اصولگرا: فارس و تسنیم با افتخار آرم سپاه را بر سر در خود نصب کنند

کدخبر: ۲۲۷۸۱۹
اقتصادنیوز؛ محمد مهاجری سردبیر اسبق کیهان گفت: اگر بالای سر در خبرگزاری های فارس و تسنیم آرم سپاه قرار گیرد و مشخص شود که این خبرگزاری ها وابسته به سپاه هستند به طور قطع دیگر نمی توانند هرحرفی را بزنند و هر مطلبی را منتشر کنند.
یک روزنامه‌نگار اصولگرا: فارس و تسنیم با افتخار آرم سپاه را بر سر در خود نصب کنند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا؛ محمد مهاجری که روز گذشته در سومین نشست از سلسله نشست های رسانه، افکار عمومی و بازنمایی رویدادها در محل وزارت تعاون سخن می گفت، افزود: اگر رسانه‌ای با حمایت نهادهای نظامی نظیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاسیس می شود باید با افتخار آرم سپاه را بر سر در خود نصب کند.

سردبیر اسبق روزنامه کیهان اظهار داشت : اگر بالای سر در خبرگزاری های فارس و تسنیم آرم سپاه قرار گیرد و مشخص شود که این خبرگزاری ها وابسته به سپاه هستند به طور قطع دیگر نمی توانند هر حرفی را بزنند و هر مطلبی را منتشر کنند.

وی تصریح کرد: همانطور که متولی و صاحب خبرگزاری ایرنا به صورت شفاف مشخص شده به همان نحو نیز باید وابستگی سایر رسانه ها نیز مشخص شود.

در این نشست ها که از تیر ماه آغاز شد و در مردادماه نیز ادامه دارد همچنین در مورد چرایی انتخاب محمود احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری 84 بحث و بررسی شد و دبیر شورای اطلاع رسانی دولت در این ارتباط گفت :محمود احمدی نژاد رئیس دولت نهم و دهم به تنهایی یک رسانه بود تا جایی که رسانه ها از او عقب می ماندند.

علیرضا معزی افزود : تاکنون در میان شخصیت های سیاسی کشور کسی را با این میزان درک از رسانه نداشته ایم.

وی با اشاره به واکاوی هایی که درباره چرایی انتخاب محمود احمدی نژاد به عنوان رئیس جمهوری ایران انجام شده است، تصریح کرد: بی توجهی به خواسته های منطقی و معقول مردم باعث شد تا مردم در انتخابات 84 به احمدی نژاد رای بدهند؛ البته این مساله به شکل مکتوب در خاطرات عبدالله رمضان زاده سخنگوی دولت اصلاحات نیز به ثبت رسیده است و علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم در جلسه ای به این موضوع اشاره و تاکید کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید