بهاره رهنما با پای شکسته در تولد + عکس

کدخبر: ۲۲۷۸۴۲
اقتصادنیوز: بهار رهنما بازیگر کشورمان که این روزها به علت شکستگی پا در خانه مشغول استراحت است با همان پای شکسته در جشن تولد سام درخشانی در پایان فیلم سینمایی پاستاریونی شرکت کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک؛ جشن تولد 43 سالگی سام درخشانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان با حضور هنرمندان و چهره ها در روز پایانی فیلم سینمایی پاستاریونی برگزار شد. بهاره رهنما که چند روز پیش روی صحنه تئاتر از ناحیه پا دچار شکستگی شده بود در این جشن تولد حضور داشت.

فیلم سینمایی پاستاریونی ساخته سهیل موفق با بازی حمید سپیدنام همان مسترتیستر معروف ، سام درخشانی ، بهاره رهنما و گوهر خیراندیش در ژانر کمدی ساخته شد.

عکس هایی از جشن تولد سام درخشانی

بهاره رهنما عکس های از جشن تولد سام درخشانی در آخرین روز فیلم سینمایی پاستاریونی منتشر کرد.

بهاره رهنما در جشن تولد سام درخشانی

بهاره رهنما با انتشار تصاویری در اینستاگرامش نوشت:تولد سام درخشانی و اخرین روز پاستاریونی، یک سینمایی پر از حس و شور زندگی ،ممنونم از همه عوامل درخشان این فیلم که باعث شدند با پای شکسته و ضعفی که داشتم ،امروز صحنه اخرو بازی کنم،اسم نمیبرم چون تک تکتون بینظیر بودین و خوشحالم که یکی از کمدی های موفق سال بعد رو برای سهیل موفق بازی کردم.

جشن تولد سام درخشانی در پشت صحنه فیلم پاستاریونی

گوهر خیراندیش و بهاره رهنما در جشن تولد سام درخشانی

حمید سپیدنام در جشن تولد سام درخشانی

محمد نادری و بهاره رهنما در جشن تولد سام درخشانی

فیلم سینمایی پاستاریونی به کارگردانی سهیل موفق و تهیه کنندگی بیتا منصوری در سکوت خبری کلید خورد.

حمید سپیدنام و گوهر خیراندیش در جشن تولد سام درخشانی

پاستاریونی فیلم سینمایی سهیل موفق در ژانر طنز جلوی دوربین رفت و بازیگرانی چون بهاره رهنما ، حمید سپیدنام ، محمد نادری ، سام درخشانی و گوهر خیراندیش بازیگران اصلی آن را تشکیل میدهند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید