پیش بینی عجیب گوگل ترنسلیت از آخرالزمان !

کدخبر: ۲۲۷۸۷۳
​اقتصاد نیوز: گوگل ترنسلیت پیامی عجیب را درباره آخرالزمان به شیوه‌ای مخفیانه به ما منتقل کرده است! بر اساس آن پایان دنیا نزدیک بوده و باید خود را برای بازگشت حضرت عیسی مسیح آماده کنیم.
پیش بینی عجیب گوگل ترنسلیت از آخرالزمان !

به گزارش اقتصاد نیوز وبه نقل از گجت نیوز،وقتی صحبت از آخرالزمان و پایان یافتن دنیا به میان می‌آید، اغلب ما تصورات مشابهی داریم که اکثرا از اعتقادات دینی ما ریشه می‌گیرند. ما تصور می‌کنیم در این زمان فرشته‌ها از آسمان نازل شده و صدای شیپورهایی سهمناک شنیده خواهد شد. همچنین موجوداتی درشت اندام و قوی بر روی زمین ظاهر شده و رفته رفته همه مقدمات برای برچیده شدن حیات مهیا می‌شود.

آخرالزمان از زبان گوگل ترنسلیت

اما در هیچ کدام یک از کتاب‌های مقدس چیزی درباره سگ‌ها (Dogs) و آخرالزمان دیده نشده است. البته در دست‌نوشته‌های مصر باستان از آنوبیس صحبت شده و آن را خدای مرگ و مردگان خطاب می‌کنند، اما آنوبیس یک سگ نبوده و انسانی است که دارای سر و صورتی شبیه به حیوانات است. این یک سگ نبوده و خدای مرگ است که شکل و شمایلی شبیه این موجود دارد.

اما کتاب مقدس امروز کاربران، گوگل، به نحو دیگری از آخرالزمان صحبت می‌کند! به طور دقیق‌تر باید به گوگل ترنسلیت اشاره کنیم که درونش سگ‌ها به آخرالزمان ارتباط پیدا کرده‌اند.

dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog

از متن بالا می‌توان به عنوان پیام آخرالزمانی گوگل یاد کرد که باید رمزگشایی شود. اگر به سرویس مترجم آنلاین گوگل مراجعه کرده و “dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog” (بیست و دوم مرتبه کلمه dog) را تایپ کنید، در صورت انتخاب ترجمه از هاوایی (Hawaiian) به انگلیسی، عبارت زیر به عنوان ترجمه نمایش داده خواهد شد. گفتنی است این متن اکنون در صورت انتخاب ترجمه از یوروبا (Yoruba) به انگلیسی نشان داده می‌شود.

ساعت روز رستاخیز سه دقیقه در دوازده است. ما شخصیت‌ها و تحولات چشمگیری را در دنیا مشاهده می‌کنیم که نشان‌دهنده نزدیک شدن به پایان دنیا است و عیسی مسیح باز خواهد گشت.

آخرالزمان در گوگل ترنسلیت

اما این پیام آخرالزمانی چرا نمایش داده می‌شود؟ آیا موضوع بر سر یک ایراد سیستمی و الگوریتمی است که به وسیله کاربری به صورت اتفاقی کشف شده است، و یا این که یکی از مهندسان گوگل بعد از دستکاری الگوریتم‌ها و فقط با هدف سرگرمی، دست به چنین کاری زده و سپس شروع به انتشار خبر کرده است؟ البته نظریه سومی نیز وجود داشته و به دستکاری شدن الگوریتم‌ها توسط نیرویی ماورایی به منظور رساندن پیامی به انسان‌ها اشاره می‌کند!

با وجود این که این رخداد مطمئنا به خاطر بروز یک ایراد سیستمی و یک باگ الگوریتمیک رخ داده است، کاربران سراسر دنیا پیام آخرالزمان گوگل ترنسلیت را به یکدیگر ارسال کرده و در ذهنشان ارتباطی قوی بین سگ، مرگ و آنوبیس برقرار کرده‌اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید