رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

وارد فضای افراطی‌گری ترامپ نخواهیم شد

کدخبر: ۲۲۷۸۸۷
اقتصادنیوز؛ فلاحت‌پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره اظهارات و اقدامات ترامپ و پمپئو علیه ایران گفت: وارد فضای افراطی‌گری ترامپ نمی‌شویم.
وارد فضای افراطی‌گری ترامپ نخواهیم شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس؛ حشمت‌الله فلاحت‌پیشه نماینده مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس با اشاره به موضع‌گیری‌های اخیر رئیس‌جمهور آمریکا علیه ایران گفت: مقامات جمهوری اسلامی در میدان افراطی‌گری آقای ترامپ و پمپئو بازی نمی‌کنند ما در شرایط کنونی پاسخ آمریکا را در انسجام ملی به شکل‌گیری سیاست‌های مصون‌ساز کشور در حوزه‌های اقتصادی می‌دهیم. 

وی افزود: ما امروز با وحدت و مدیریت کلان خوب و مقابله جدی با فساد از شرایط بوجود آمده برای کشور برای احیای اقتصاد ملی خودمان استفاده می‌کنیم و وارد فضای افراطی‌گری ترامپ نمی‌شویم. 

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: ترامپ کسی است که در عرض یک ماه از توهین به تعریف و تمجید از رهبر کره‌ شمالی تغییر جهت داد و نیز کسی است که مواضع‌اش در قبال آلمان در عرض 24 ساعت چند بار تغییر کرد. 

فلاحت‌پیشه در پایان خاطرنشان کرد: یکی از برگ‌های برنده جمهوری اسلامی ایران ثبات در طی سیاست خارجی است و وارد شطرنج بی‌ثبات و پر از دست‌انداز رئیس‌جمهور آمریکا نخواهد شد. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید