دادستان تهران: فرشته تنگستانی از کشور خارج شده است

کدخبر: ۲۲۸۰۷۸
اقتصادنیوز؛ دادستان تهران از خروج فرشته تنگستانی از کشور پیش از تشکیل پرونده قضایی خبر داد.
دادستان تهران: فرشته تنگستانی از کشور خارج شده است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا؛ دادستان تهران توضیحاتی را درباره تشابه دو زن در پرونده نوسانات ارزی اخیر ارائه کرد و گفت: فرشته تنگستانی قبل از آغاز تحقیقات از کشور خارج شده اما خانمی که در ثبت سفارش سمت داشت هم‌اکنون در بازداشت است.

عباس جعفری دولت‌آبادی در حاشیه نشست خبری معاون اول قوه قضاییه که پیش از ظهر امروز با حضور جانشین فرمانده ناجا در مقر پلیس آگاهی تهران بزرگ برگزار شد، در جواب به سوالی درباره اینکه آیا خانمی که در رابطه با ثبت سفارش خودرو بازداشت شده همان فردی است که از کشور خارج شده بود؟ گفت: آن خانمی که در مصاحبه‌های قبلی به آن اشاره کردم فرشته تنگستانی نام دارد که پرونده وی در تاریخ ۱۹ تیر ماه به دادستانی آمد.

وی ادامه داد: این خانم قبل از تشکیل پرونده از کشور خارج شده بود اما فردی که هم‌اکنون درباره آن صحبت می‌شود جرمش مربوط به ثبت سفارش خودرو است و در همین زمینه نیز سمت داشته است که یکی دو ماه قبل از این، از کار خود جدا شده بود.

دولت‌آبادی گفت: این خانم هم‌اکنون در بازداشت است و از کشور خارج نشده است.

وی درباره اینکه آیا فرشته تنگستانی هنگام خروج از کشور ممنوع‌الخروج نشده بود، گفت: زمانی که تحقیقات در مورد این خانم آغاز شد،‌ این فرد در کشور نبود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید