سوریه: اقدام اسرائیل را تلافی می‌کنیم

کدخبر: ۲۲۸۲۳۹
اقتصادنیوز: یک منبع سوری تاکید کرد که کشورش پاسخ اقدام رژیم صهیونیستی در سرنگون کردن یک جنگنده سوری بر فراز خاک سوریه را می دهد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، یک منبع سوری به پایگاه خبری النشره به رژیم صهیونیستی هشدار داد: پاسخ سرنگونی هواپیمای سوری طول نخواهد کشید. این پاسخ از برداشتن چند گام انجام خواهد شد که بارزترین آنها، تکمیل عملیات نظامی با قدرت بیشتر (در جنوب سوریه) و پاسخ مستقیم به نیروهای اسرائیلی در زمان مناسب است. این پاسخ طول نخواهد کشید. در هم شکستن تلاشها برای دور کردن هم پیمانان سوریه از منطقه (جنوب این کشور) گام سوم برای پاسخ به این اقدام است.

وی افزود: دشمن اسرائیلی در تلاش برای متوقف کردن عملیات نظامی علیه گروههای تروریستی مورد حمایت مستقیم خود در جنوب سوریه است.

این منبع تصریح کرد: تل آویو می داند که مرحله قبل از جنگ علیه تروریسم در سوریه نظیر مرحله بعد از آن نخواهد بود.

وی درخصوص تکرار تلاش های رژیم صهیونیستی هشدار داد زیرا "ممکن است آتشی را شعله ور کند که قادر نخواهد بود آن را متوقف کند".

این منبع سوری گفت: نیروهای اسرائیلی هواپیمای سوری را با آگاهی از اینکه یک هواپیمای سوری است و در داخل حریم هوایی سوریه قرار دارد، هدف قرار دادند. این امر تاکید می کند که آنها قصد ایجاد مشکلی با نیروهای سوریه و تاثیرگذاری بر روند نبرد با گروههای تروریستی در جنوب سوریه دارند.

وی در عین حال تاکید کرد: رژیم صهیونیستی به خواسته خود نخواهد رسید.

رژیم صهیونیستی روز گذشته یک جنگنده سوخوی سوری را که در حال در هم کوبیدن تجمعات تکفیری‌ها در منطقه صیدا در اطراف وادی یرموک بود، هدف قرار داد و آن را ساقط کرد.

از ابتدای بحران سوریه تاکنون رژیم صهیونیستی ضمن حمایت‌های همه جانبه لجستیکی، تسلیحاتی و اطلاعاتی از گروه‌های تروریستی، بارها سوریه را هدف حملات خود قرار داده است.

دولت سوریه حملات رژیم صهیونیستی به این کشور را در راستای تقویت روحیه گروه‌های تروریستی می‌داند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۵ اردیبهشت

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید