استقبال از سیمرغ بهرام رادان با «آشفتگی»

کدخبر: ۲۲۸۳۱۶
اقتصادنیوز: به مرور هر چه به تابستان نزدیک می‌شویم اخبار مبنی بر ساخت آثار سینمایی و همین طور پیش تولید این فیلم‌ها از گوشه کنار به گوش می‌رسد. اکثر کارگردانان سینما که خود را برای جشنواره فیلم فجر آماده می‌کنند تابستان هر سال پیش تولید خود برای حضور در جشنواره فیلم فجر را آغاز می‌کنند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از افکارنیوز، به طور معمول فصل بهار زمان خلوتی ساخت و ساز در سینما و بهترین زمان برای اکران آثار ساخته شده در سال گذشته سینمای ایران است. طی این فصل اکثر بازیگران سینما یا کم کار می‌شوند و یا اینکه طی سال‌های گذشته راهی تئاتر می‌شوند.

به مرور هر چه به تابستان نزدیک می شویم اخبار مبنی بر ساخت آثار سینمایی و همین طور پیش تولید این فیلم ها از گوشه کنار به گوش می رسد. اکثر کارگردانان سینما که خود را برای جشنواره فیلم فجر آماده می کنند تابستان هر سال پیش تولید خود برای حضور در جشنواره فیلم فجر را آغاز می کنند.

به مرور هر چه به تابستان نزدیک می‌شویم اخبار مبنی بر ساخت آثار سینمایی و همین طور پیش تولید این فیلم‌ها از گوشه کنار به گوش می‌رسد. اکثر کارگردانان سینما که خود را برای جشنواره فیلم فجر آماده می‌کنند تابستان هر سال پیش تولید خود برای حضور در جشنواره فیلم فجر را آغاز می‌کنند.

البته برخی کارگردانان ترجیح می‌دهند به دور از حاشیه‌های مرسوم در ماه پاییز و عجله برای رساندن فیلمشان به جشنواره فیلم فجر خیلی زودتر اثرشان را با فراغ بال آماده کنند. فریدون جیرانی یکی از همین کارگردانان سینما است که امسال بسیار زودتر از همیشه فیلم جدید خود را برای حضور در سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر آماده کرد.

فریدون جیرانی کارگردان نام آشنای سینمای ایران پس از تجربه متفاوت کارگردانی فیلم سینمایی "خفه‌گی" این بار به سراغ اثری با نامی هم خانواده یعنی "آشفتگی" رفته است.

بهرام رادان بازیگر مطرح سینمای ایران نقش اول این اثر سینمایی را ایفا می کند. این فیلم اولین همکاری بهرام رادان با جیرانی است و این بازیگر سینما در "آشفتگی" در نقشی بسیار متفاوت جلوی دوربین رفته است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید