عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس؛

تغییر رئیس سازمان برنامه و بودجه را به فال نیک می‌گیریم

کدخبر: ۲۲۸۳۳۵
اقتصادنیوز؛ با وجود اینکه رئیس دفتر رئیس جمهور خبر استعفای محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه را تکذیب کرد، یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفته است تغییر وی را به فال نیک می‌گیریم.
تغییر رئیس سازمان برنامه و بودجه را به فال نیک می‌گیریم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس؛ محمد حسینی، عضو کمیسیون برنامه بودجه مجلس با اشاره به تغییر رئیس کل بانک مرکزی اظهار داشت: هر چند دوره مسئولیت آقای سیف تمام شده بود، اما با این حال این تغییر را به فال نیک می‌گیریم و با توجه به تجربیاتی که رئیس کل جدید دارد، امیدواریم قوانین به طور دقیق و صحیح اجرایی شود.

عضو کمیسیون برنامه بودجه مجلس با بیان اینکه بانک مرکزی در سیاست‌های پولی باید ریل‌گذاری درستی داشته باشد، تصریح کرد: در شرایط کنونی جنگ اقتصادی امکان آزمون و خطا نداریم و باید تمامی سیاست‌ها به صورت کارشناسی بررسی و موشکافانه اجرا شود و راهکار برای پیامدهای منفی آن تدوین شده باشد.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه سیاست‌های ارزی دولت از همان روز اول غلط و ناکارآمدی آن روشن بود، گفت: باید به سمت بازار متشکل پولی و ارزی برویم، نه آن که مردم را پشت درهای وزارتخانه‌ها و بانک مرکزی معطل نگه داریم. این رویکرد منجر به افزایش قیمت ارز و تشدید انتظارات تورمی و پیامدهای منفی بازار می‌شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به قول رئیس‌جمهور در تغییر تیم اقتصادی دولت، یادآور شد: همچنان منتظر هستیم، تا سریع‌تر نسبت به وزارتخانه‌های صمت، اقتصاد، کار و رفاه تحولاتی ایجاد شود.

وی افزود: تغییر رئیس سازمان برنامه و بودجه را نیز به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم فرد توان مندی در چارچوب سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و برنامه ششم توسعه جایگزین شوند.

حسینی ادامه داد: متاسفانه سرعت رشد مشکلات اقتصادی در کشور بسیار بالاتر از سرعت تصمیم‌گیری مسئولان دولت نسبت به حل این مشکلات است. به همین دلیل باید رئیس‌جمهور و تیم اقتصادی نسبت به این موضوعات حساس باشند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید