پردیسان از بن بست خارج می شود

کدخبر: ۲۲۸۳۹۸
اقتصادنیوز : شهردار قم گفت: بلوار آیت الله بروجردی پردیسان را از حالت بن بست خارج می‌کند و مردم پردیسان می‌توانند از این مسیر به جای بلوار غدیر استفاده کنند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر ، سید مرتضی سقاییان‌نژاد عصر چهارشنبه در مراسم افتتاح بلوار آیت الله العظمی بروجردی که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در محل این پروژه برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت:  هدف ما این بود که تحریم را در مسائل عمرانی دخالت ندهیم و تمام تلاش خود را به کار بستیم تا پروژه‌های تعریف شده اجرایی شوند.

وی گفت: امروز وضعیت اقتصادی کشور خوب نیست ولی با همکاری مسئولان استان و شورای اسلامی شهر توقفی در اجرا و پیشبرد پروژه‌ها نداشتیم.

شهردار قم عنوان کرد: امیدواریم با همان بودجه مصوب سال ۹۷ با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی استان، پروژه‌های عمرانی را تکمیل کنیم و معتقدیم در این زمینه جای نگرانی نیست.

سقاییان‌نژاد عنوان کرد: در این سالها در مناطق مختلف شهری پروژه‌های زیادی اجرایی شد و پروژه بلوار آیت الله بروجردی نیز تاکنون ۱۳۰ میلیارد تومان هزینه شده است و تملک‌ها در این مسیر صورت گرفت.

وی تاکید کرد: این پروژه پردیسان را از حالت بن بست خارج می‌کند و مردم پردیسان می‌توانند از این مسیر به جای بلوار غدیر استفاده کنند و بلوار غدیر نیز ترافیک کمتری به خود خواهد دید.

شهردار قم افزود: این بلوار شرق و غرب قم را به هم وصل می‌کند و این پروژه به بلوار جمهوری نیز راه دارد و از سمت شرق به شهر قائم وصل می‌شود و از طریق میدان ولیعصر به کمربندی شرقی وصل می‌شویم.

شهردار قم قول داد تا دو ۲ مسیر دیگر را برای تردد اهالی پردیسان باز کند که ادامه بلوار زایر و نیز پروژه شهید آوینی از جمله آنها است .

وی ادامه داد: پروژه بلوار فردوسی به طول ۲۵ کیلومتر غرب و شرق را از طریق کمربندی امام علی(ع) به هم وصل می‌کند که هم اکنون بیشتر مسیر بازگشایی شده است که این پروژه موجب می‌شود مشکلات تردد در مسیر مرکزی شهر حل می‌شود.

شهردار قم همچنین عنوان کرد: نوسازی ناوگان اتوبوسرانی شهر با ورود ۳۷۵ دستگاه اتوبوس متحول و چهره شهر تعییر می‌کند ۱۰ پل عابر پیاده مکانیزه نیز در حال راه اندازی است.

وی در خصوص ساماندهی ورودی ها قم نیز گفت: ساماندهی ورودی‌های قم از مسیرهای مختلف شروع شده و در برخی ورودی‌ها تا ۵۰ درصد پیشرفت داشته‌ایم که امیدواریم در دو سال اینده همگی به اتمام برسد. 

سقاییان‌نژاد ابراز داشت: احداث تقاطع‌های غیر هم سطح در قم در دستور کار است و ساخت ۶ تقاطع در بودجه امسال پیش بینی شده که امیدواریم اجرایی شود. 

وی عنوان کرد: احداث شهربازی در بلوار غدیر و میدان ۷۲ تن، تکمیل باغ پرندگان تا پایان سال و احداث دریاچه مصنوعی در پارک الغدیر نیز از جمله پروژه‌های تفریحی قم است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید