بشار اسد: تلاش تروریست ها و حامیان آنها به نتیجه ای نخواهد رسید

کدخبر: ۲۲۸۴۶۰
اقتصاد نیوز: بشار اسد رئیس جمهوری سوریه روز چهارشنبه در دیدار با 'الکساندر لاورنتی اف' فرستاده ویژه «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه گفت: تلاش تروریست ها و حامیان آنها به نتیجه ای نخواهد رسید بلکه بیشتر باعث ریختن خون انسان های بیگناه می شود.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایرنا؛ وی همچنین با محکوم کردن این حمله تروریستی در جنوب سوریه تصریح کرد که این حمله های وحشیانه درستی مسیر دولت سوریه در جهت نابودی ترویست ها و پاکسازی کامل خاک سوریه از تروریسم را نشان می دهد. 

رئیس جمهوری سوریه در دیدار با فرستاده پوتین با وی در خصوص همکاری میان سوریه و روسیه در زمینه آوارگان سوریه گفت و گو کرد و از تلاش های مسکو برای فراهم سازی شرایط برای بازگشت آوارگان سوریه به شهرها و روستاهای خود قدردانی کرد.

الاسد همچنین تاکید کرد که تلاش دمشق بازگرداندن همه آوارگان داخل و خارج از خاک سوریه به منازل خود است و از هر پیشنهاد و کمکی برای بازگرداندن آنها استقبال می کند.

دو طرف همچنین درباره فراهم سازی زمینه های لازم برای برگزاری دهمین دور از نشست های آستانه در شهر سوچی روسیه که قرار است هفته آینده برگزار شود، گفت و گو کردند.

یک عامل انتحاری داعش روز چهارشنبه خود را در منطقه «السوق» در شهر السویداء منفجر کرد که در نتیجه آن 50نفر از شهروندان سوری جان خود را از دست دادند و شماری دیگر نیز زخمی شدند.

این حملات تروریستی داعش به شهر السویدا و حومه شمال شرقی آن به منظور کاهش فشار نظامی ارتش سوریه بر بقایای داعش در غرب استان«درعا» در نزدیکی منطقه «جولان اشغالی» صورت گرفته است. ارتش سوریه عناصر داعش را در درعا و در نزدیکی جولان اشغالی به شدت زیرا آتش خود گرفته و به زودی تروریست ها را از این منطقه پاک سازی می کند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید