راز ارسال بسته‌های مشکوک به برج ترامپ چیست؟

کدخبر: ۲۲۸۷۹۶
اقتصادنیوز: پلیس شهر نیویورک از آغاز روند تحقیقات درباره بسته‌های مشکوکی که اخیرا به برج ترامپ در منطقه منهتن نیویورک ارسال شده است، خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری شین‌هوا نوشت، پلیس شهر نیویورک اعلام کرد تحقیقات درباره بسته های مشکوکی که اخیرا به برج ترامپ در منطقه منهتن نیویورک ارسال شده است، آغاز شد.

وینسنت مارچز از مسئولان پلیس نیویورک اعلام کرد تحقیقات درباره مبدأ و منشأ بسته‌های مشکوکی که به برج ترامپ ارسال شده، آغاز شده است اما بازرسان پلیس تاکنون هیچ رد یا اثری دال بر خطرناک بودن این بسته ها کشف نکرده‌اند.

پس از آن که یکی از نگهبانان برج ترامپ از وجود دو بسته کنترل نشده مشکوک حاوی دستگاه‌های الکترونیکی در این ساختمان خبر داد، وضعیت هشدار در داخل ساختمان اعلام شد اما این وضعیت جمعه شب حدود ساعت نوزده لغو شد. این شبکه افزود در تحقیقاتی که در این باره صورت گرفت دو دستگاه دیگر نیز در داخل ساختمان کشف شد و بلافاصله واحد خنثی سازی بمب پلیس نیویورک به ساختمان اعزام شد تا تحقیقات و اقدامات لازم را انجام دهد.

رسانه های آمریکا از وجود دست کم سه بسته مشکوک در سه نقطه مختلف برج ترامپ خبر داده بودند. هنوز ماهیت و منشا این بسته ها مشخص نشده است. برج پنجاه و هشت طبقه ای ترامپ متعلق به رئیس جمهور آمریکا و "سازمان ترامپ" است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید