عوامل تحریکات تماشاگران استقلال توسط عوامل اطلاعاتی شناسایی شده‌اند!!

کدخبر: ۲۲۸۸۷۰
اقتصاد نیوز:معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: افراد مشخصی با بلوا و هیاهو به دنبال بر هم زدن آرامش و روند موفقیت‌های استقلال هستند، تضعیف استقلال یک کار ضد ملی است، شنوای خواسته‌های به حق هواداران استقلال هستیم.
عوامل تحریکات تماشاگران استقلال توسط عوامل اطلاعاتی شناسایی شده‌اند!!

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از سایت وزارت ورزش و جوانان، محمدرضا داورزنی درباره حواشی پیش آمده برای دو تیم پرطرفدار پایتخت گفت: آرامش و موفقیت دو تیم استقلال و پرسپولیس در ۲۰ سال اخیر سابقه نداشته است و برخی از این آرامش ناراحت هستند و تلاش می‌کنند آن را با حاشیه سازی و تحریک هوادران بر هم بزنند.

داورزنی با تاکید بر پیگیری حقوقی و قضایی عاملان بر هم زننده آرامش ورزش کشور گفت: تحریک هواداران و شایعه پراکنی و تضعیف مدیریت دو باشگاه پر طرفدار کشور که سرمایه ملی محسوب می‌شوند با هر نیتی صورت بگیرد محکوم است و رفتار ضد ملی محسوب می‌شود.

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: با حضور آقای فتحی در مدیریت باشگاه استقلال ظرف روزهای آینده خبرهای خوب بیشتری از این باشگاه خواهید شنید و هواداران با صبر و همراهی با مدیران استقلال، شرایط را برای تصمیم گیری‌های مناسب و سرعت گرفتن سامان دهی تیم برای حذب بازیکن فراهم کنند.

داورزنی گفت: افراد مشخصی با بلوا و هیاهو به دنبال بر هم زدن آرامش و روند موفقیت‌های استقلال هستند در حالی که عملکرد و سوء مدیریت آنها موجب گرفتاری‌های فراوان، بدهی‌های سنگین و پرونده مفصل در کنفدراسیون فوتبال آسیا و حتی مراجع قضایی علیه استقلال شده است.

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان  ادامه داد: علی‌رغم انجام اقدامات مناسب برای ساماندهی باشگاه استقلال از جمله مکانیزم تامین منابع مالی، خواسته‌های هواداران فارغ از جوسازی‌ها و حاشیه‌ها باید مد نظر جدید مدیران جدید استقلال قرار بگیرد و در جهت تقویت تیم اقدامات لازم را به عمل آورند.

او گفت : خوشبختانه با تدابیر اتخاذ شده ظرف دو سال گذشته با همکاری مسئولان مختلف دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از جهت کسب افتخارات ورزشی از جمله فتح لیگ برتر و جام حذفی،  قرار گرفتن در بین ۸ برتر آسیا و صعود به مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا که در تاریخ فوتبال ایران بی سابقه بوده بسیار موفق بوده‌اند.

داورزنی ادامه داد: ایجاد روش و برنامه روشن و منظم برای تامین منابع مالی توسط حامیان مالی و هواداران (شرکت ایرانسل) و پرداخت بیش از ۸۰ درصد بدهی‌های ۱۰ تا ۱۵ ساله اخیر که بر اساس سوءمدیریت‌های پیشی انباشته شده بود از دیگر اقدامات وزارت ورزش و جوانان در قبال این دو باشگاه بوده است.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: استخدام دو سرمربی توانمند خارجی و ساماندهی اداری و تشکیلات مناسب در دو باشگاه هم بسیار مطلوب بوده و اشتغال تعدادی از بازیکنان این دو باشگاه در لیگ‌های خارجی هم نشان دهنده موفقیت مدیران و مربیان هر دو باشگاه است.

داورزنی خطاب به مدیران جدید استقلال گفت: مدیریت فعلی استقلال باید با تدبیر و درایت و به دور از حاشیه‌ها و تحت تاثیر قرار نگرفتن واسطه‌ها و دلالان فوتبال بررسی‌های لازم را انجام دهند و به بحث و مذاکره با بهترین بازیکنان شرایط تیم  را تقویت نمایند.

داورزنی گفت: حواشی ایجاد شده در ارتباط با بازیکنان متأسفانه از سوی واسطه‌ها و دلالان فوتبال انجام می‌شود که به جای منافع فوتبال به دنبال منافع شخصی هستند و من از مدیران دو باشگاه می‌خواهم به گونه‌ای عمل کنند که چنین فرصت‌هایی به دلالان داده نشود و در هر فصل شرایط بازیکنان را برای حضور در تیم‌ها یا ترانسفر شدن فراهم کنند.

داورزنی در پایان تاکید  کرد: خوشبختانه عوامل اخیر تحریکات توسط عوامل انتظامی و اطلاعاتی شناسایی شده و به زودی برخورد لازم با آنها انجام خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید