رکورد گلزنی با 7 تیم مختلف در فوتبال ایران !

کدخبر: ۲۲۸۹۰۷
اقتصاد نیوز: با پایان یافتن هفته‌ اول لیگ هجدهم یک بازیکن دیگری به جمع بازیکنانی که با پیراهن ۷ تیم مختلف در لیگ برتر گل زده‌اند، اضافه شد.
رکورد گلزنی با 7 تیم مختلف در فوتبال ایران !

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل ازسایت نود، هفته‌اول لیگ هجدهم جمعه شب با برگزاری چهار بازی به پایان رسید. در یکی از بازی‌های، گسترش فولاد (ماشین سازی) تبریز میزبان استقلال خوزستان بود که این بازی در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید. تک گل تبریزی‌ها را در این بازی "محسن یوسفی" هافبک اسبق استقلال تهران به ثمر رساند. با گلی که "یوسفی" به اسقلال خوزستان زد، حالا او با پیراهن ۷ تیم؛ استقلال تهران، پدیده مشهد، شموشک نوشهر، صبا، ملوان بندرانزلی، نفت تهران و گسترش فولاد تبریز در لیگ برتر گلزنی کرده است.

در تاریخ رقابت‌ها لیگ برتر، فقط یک بازیکن است که با پیراهن تیم‌های بیشتری نسبت به "محسن یوسفی" موفق به گلزنی در این رقابت‌ها شده است. "محمد غلامی" مهاجم شمالی که فصل گذشته در تیم سپیدرود رشت بازی می‌کرد، برای ۹ تیم مختلف؛ استقلال اهواز، استیل آذین، پاس، پدیده، داماش، راه‌آهن، سپاهان، ملوان بندر انزلی و سپیدرود رشت در لیگ برتر گلزنی کرده است و رکوردار گلزنی با پیراهن تیم‌های مختلف در تاریخ لیگ برتر است.

در کنار "محسن یوسفی" که حالا با پیراهن ۷ تیم مختلف در لیگ برتر گلزنی کرده است، "رضا نوروزی"، "محمدرضا خلعتبری"، "سید مهدی سید صالحی"، "رضا عنایتی"، "محمد قاضی"، "شاهین خیری"، "عادل کلاه کج"، "میثم بائو"، "حسین کاظمی" و "فرزاد حاتمی" قرار دارند که آن‌ها هم توانسته‌اند با پیراهن ۷ تیم مختلف در لیگ برتر گلزنی کنند.

"محمد قاضی" مهاجم اسبق استقلال و پرسپولیس که این فصل در تیم پیکان بازی می‌کند، با گل زدن برای ۷ تیم مختلف در لیگ برتر مشترکا با ۱۰ بازیکن دیگر در رده‌ی دوم بازیکنانی که با لباس تیم‌های مختلف گلزنی کرده‌اند قرار دارد. او اگر بتواند برای پیکانی‌ها در لیگ هجدهم گلزنی کند، به تنهایی به رده‌ی دوم بازیکنانی که با پیراهن تیم‌های مختلف در لیگ برتر گلزنی کرده‌اند با گل زدن برای ۸ تیم مختلف، صعود می‌کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید