آموزش حذف فالوورها در اینستاگرام

کدخبر: ۲۲۸۹۱۳
​اقتصاد نیوز:یادگیری روش حذف فالوورها در اینستاگرام نیاز هر کاربر این شبکه اجتماعی است. در این مطلب به آموزش نحوه پاک کردن دنبال کنندگان در اینستاگرام خواهیم پرداخت.
آموزش حذف فالوورها در اینستاگرام

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از گجت نیوز، اگر صفحه شما خصوصی باشد، به راحتی قادر به حذف فالوورها در اینستاگرام خواهید بود. به لطف ویژگی جدیدی که این شبکه اجتماعی به تازگی توسعه داده است، ویژگی مشابهی اخیرا در دسترس کاربران دارای صفحه‌های عمومی نیز قرار گرفته است.

دلیل حذف فالوورها در اینستاگرام برای یک صفحه خصوصی کاملا واضح است، اما کاربران مالک اکانت‌های عمومی نیز ممکن است به دلایلی به انجام این کار نیاز پیدا کنند.

روش حذف فالوورها در اینستاگرام

حذف فالوورها در اینستاگرام
حذف فالوورها در اینستاگرام

برای انجام این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. در پایین صفحه، بر روی تصویر پروفایل خود ضربه بزنید
  2. در قسمت بعدی، در بالای صفحه وارد قسمت Followers شوید
  3. در لیست دربردارنده دنبال‌کنندگان، می‌توانید نام کاربری صفحه مورد نظرتان را جستجو کرده و یا به صورت دستی، با اسکرول کردن به دنبال فرد مورد نظر بگردید. سپس بر روی سه نقطه کنار جعبه آبی رنگ Follow/Following کلیک کنید
  4. در پنجره پاپ آپ باز شده گزینه Remove را انتخاب کنید

در صورت حذف فالوورها در اینستاگرام اطلاعیه‌ای برای آ‌ن‌ها ارسال نمی‌شود، اما از آنجایی که صفحه شما عمومی است، آن‌ها همچنان قادر به مشاهده پست‌هایتان خواهند بود. در واقع باحذف فالوورها در اینستاگرام داخل صفحه‌های عمومی، سبب می‌شوید به خاطر عدم دنبال شدن شما توسط کاربرانی خاص، دیگر پست‌هایتان در فید اصلی آن‌ها نمایش داده نشوند، اما اگر این افراد نام کاربری‌تان را جستجو کنند، همچنان قادر به وارد شدن به صفحه‌ شما بوده و دسترسی به تصاویر و ویدیوهایتان برایشان به راحی میسر است.

پس اگر می‌خواهید کاربرانی خاص هرگز نتواند پست‌های شما را مشاهده کنند، باید به جایحذف فالوورها در اینستاگرام دست به عمل خشن‌تری زده و آن‌ها را بلاک کنید. برای این کار وارد صفحه کاربر مورد نظر شده و بعد از لمس آیکون سه نقطه، گزینه Block را انتخاب کنید.

واقعیت این است که حتی به این روش نیز نمی‌توان افراد خاص را از دیدن پست‌های خود منع کرد و سبب شد به عکس‌ها و ویدیوهایمان دسترسی نداشته باشند. از طریق هر ایمیل و یا شماره تماس، به راحتی می‌توان صفحه‌ای فیک ایجاد کرد و از طریق آن به صفحه‌های عمومی سرک کشید. پس در صورت داشتن پست‌های حساس شامل تصاویر شخصی و خانوادگی، حتما نوع اکانت را خصوصی قرار بدهید.

پیشتر کاربران برای حذف فالوورها در اینستاگرام ابتدا فرد خاصی را بلاک و سپس آنبلاک می‌کردند. به این ترتیب با وجود عدم بلاک کردن کاربر، نام وی از لیست دنبال‌کنندگان حذف می‌شد. اما اینستاگرام اکنون فرآیند بلاک و آنبلاک را به وسیله قرار دادن گزینه Remove، ساده‌تر و سریع‌تر کرده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید