عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس بررسی کرد؛

آیا آمریکا رای لاهه را می‌پذیرد؟

کدخبر: ۲۲۸۹۲۵
اقتصادنیوز؛ محمدابراهیم رضایی گفت: احتمال اینکه آمریکا نسبت به این رای بی اعتنایی کرده و موضوع زور را پیش ببرد وجود دارد ولی وظیفه مسئولین ما این است که با دیپلماسی قوی این موضوع را پیگیری کنند.
آیا آمریکا رای لاهه را می‌پذیرد؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خانه ملت؛ محمدابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به شکایت ایران به دادگاه لاهه و رای این  دادگاه به نفع ایران گفت:اعاده حقوق جمهوری اسلامی ایران باید ازمراجع بین المللی پیگیری شود تا  درسوابق آنها ثبت شود.

وی با اشاره به اینکه سازمان های بین المللی زیر سلطه  و نفوذ آمریکا هستند افزود: بایدتحرک دیپلماسی و حقوقی کشورمان قوی باشد و حقوق جمهوری اسلامی ایران را پیگیری کرده و به نتیجه برسانند.

وی تصریح کرد:تلاش دیپلماسی باید در راستای به نتیجه رساندن موضوع باشد ولی چنانچه به نتیجه نرسد، می تواند به عنوان اسناد تاریخی ثبت شده و در آینده، که سلطه آمریکا بر این سازمان ها تمام شود، پیگیر محتوای  این پرونده ها باشیم و حقوق ایران را باز پس گیریم.

نماینده خمین  با بیان اینکه رای دادگاه لاهه به نفع ایران بسیار خوب بود تصریح کرد:با توجه به سلطه آمریکا بر این سازمان ها نمی توان به استقلال رای این دادگاه  امیدوار بود.

وی ادامه داد: احتمال اینکه آمریکا نسبت به این رای بی اعتنایی کرده و موضوع زور را پیش ببرد وجود دارد ولی وظیفه مسئولین ما این است که با دیپلماسی قوی این موضوع را پیگیری کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: با از بین رفتن سلطه آمریکا بر سازمان های بین المللی  و شکسته شدن اقتدار پوشالی این کشور که امروزه قدرت نمایی میکند امیدواریم به زودی  این سلطه تمام شود تا آیندگان بتوانند بهترازحقوق ایران را پیگیری کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید