انتقاداورژانس از شهرداری تهران

کدخبر: ۲۲۸۹۴۹
اقتصادنیوز :چند ساعت پس از سخنان شهردار تهران مبنی بر ضرورت استفاده از اورژانس هوایی بویژه در مواقع مدیریت بحران، مدیر پایگاه هوایی اورژانس پایتخت از شهرداری به علت آنچه همکاری نکردن مدیریت شهری با این نهاد خواند، انتقاد کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا ،مدیر پایگاه هوایی اورژانس تهران روز شنبه با انتشار خبری اعلام کرد که 50 نقطه در پایتخت برای فرود بالگرد شناسایی شده اما شهرداری تهران با اورژانس همکاری نمی کند.

سید محمد علی افشانی شهردار تهران امروز در نخستین نشست خبری خود با بیان اینکه استفاده از امکانات هوایی در مواقع بحرانی بویژه بحث امدادرسانی در موقع زلزله ضرورت دارد، اظهار داشت: در مواقع ضروری بحث اورژانس هوایی یکی از مهمترین ‌نیازهای شهر تهران است که باید در پایتخت راه اندازی و در زمان لازم از آن استفاده شود.

محمد قادری مدیر پایگاه هوایی اورژانس تهران اما با اشاره به عملکرد شهرداری و بحث اورژانس هوایی در اظهاراتی عنوان کرد: جلسات متعددی در زمینه همکاری برای ایجاد 50 نقطه برای فرود اضطراری بالگرد تشکیل شده اما با توجه به تغییر مدیریت در شهرداری تهران طرح های اورژانس هوایی به تعویق افتاده است.

وی ادامه داد: با پیگیری های انجام شده با شهرداری تهران بوستان ولایت به عنوان پایگاه اورژانس هوایی تعیین شد که بعد از تغییرات در شهرداری تهران عملیاتی شدن این اقدام مهم به تعویق افتاد.

قادری افزود: تمامی این ماموریت ها توسط یک بالگرد انجام شده که با توجه به کمبود بالگرد در اورژانس هوایی تهران، بزودی یک فروند بالگرد پیشرفته رونمایی می شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید