مشخصات کامل تبلت گلکسی تب سامسونگ لو رفت

کدخبر: ۲۲۸۹۶۸
​اقتصاد نیوز:مشخصات کامل تبلت گلکسی تب A2 XL سامسونگ چند روز پیش از معرفی لو رفت. Samsung Galaxy Tab A2 XL یک تبلت ارزان قیمت خواهد بود که همراه گلکسی نوت 9 و گلکسی تب اس 4 معرفی می‌شود.
مشخصات کامل تبلت گلکسی تب سامسونگ لو رفت

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از گجت نیوز، تبلت گلکسی تب A2 XL سامسونگ به اندازه‌ی گلکسی تب اس 4 که یک تبلت پرچمدار است، قدرتمند نیست، اما به نظر می‌رسد سامسونگ حساب ویژه‌ای بر روی تعداد فروش بالای آن باز کرده است. اگر چه ما هنوز اطلاعی از قیمت این محصول نداریم، اما به نظر می‌رسد آن بیشتر یک تبلت رده ابتدایی با نمایشگری مجهز به وضوح متوسط باشد.

گلکسی تب A2 XL

گلکسی تب A2 XL قرار است در دو نسخه Wi-Fi و LTE به عرضه برسد که بی‌تردید مدل وای فای آن ارزان‌تر است. از نظر مشخصات فنی این تبلت، در رده ابتدایی قرار دارد. انتظار می‌رود یک نمایشگر 10.5 اینچی با وضوح Full HD بر روی قاب جلویی آن نقش بسته باشد. در زیر قاب تبلت آینده‌ی سامسونگ تراشه اسنپدراگون 450 با پردازنده 8 هسته‌ای، رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی قابل ارتقا قرار گرفته است. یک دوربین اصلی 9 مگاپیکسلی بر روی قاب پشتی و یک دوربین 5 مگاپیکسلی نیز برای عکاسی سلفی و مکالمات ویدیویی بر روی قاب جلویی اینتبلت جای خوش کرده‌اند.

فهرست مشخصات گلکسی تب A2 XL

  • نمایشگر 10.5 اینچی LCD – وضوح 1920 در 1200 پیکسل
  • تراشه اسنپدراگون 450 – پردازنده 8 هسته‌ای
  • رم 3 گیگابایتی، حافظه 32 گیگابایتی، اسلات کارت میکرو اس دی
  • دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی
  • دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی
  • باتری 7300 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع
  • Wi-Fi a/b/g/n/ac، اتصال LTE و بلوتوث 4.2
  • اندروید 8.1 اوریو

یک باتری غول پیکر 7300 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ بیسیم در زیر قاب این گوشی قرار گرفته است که مشخص نیست چه مدت زمانی برای یک بار شارژ کامل نیاز است. بدیهی است که این تبلت به رابط کاربری مبتنی بر اندروید 8.1 اوریو مجهز باشد، اما به نظر می‌رسد خبری از یک کلید هوم فیزیکی یا اسکنر اثر انگشت بر روی آن نخواهد بود.

مشخص نیست آیا این تبلت همراه گلکسی نوت 9 و گلکسی تب اس 4 در تاریخ 9 آگوست (18 مرداد ماه) معرفی می‌شود، یا سامسونگ برای رونمایی از آن تا برگزاری نمایشگاه IFA 2018 در برلین منتظر خواهد ماند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید