افشای دیدار محرمانه سفیر قطر و مقام ارشد اسرائیل

کدخبر: ۲۲۹۰۴۲
اقتصادنیوز: یک سایت صهیونیستی از دیدار سری نایب رئیس پارلمان رژیم صهیونیستی با رئیس کمیته قطری مسئول بازسازی غزه پرده برداشت.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سایت صهیونیستی "واللا" گزارش داد که ناوا بوکر، نایب رئیس پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) چند ماه قبل بدون اطلاع مقامات سیاسی و امنیتی اسرائیل با محمد العمادی، رئیس کمیته قطری بازسازی غزه دیدار کرده است.

این سایت تاکید کرد که علیرغم عدم وجود روابط دیپلماتیک میان قطر و اسرائیل اما منافع مشترک میان دو طرف این دیدار را به یک دیدار عادی تبدیل کرد.

این سایت عبری زبان در ادامه آورد: قطر نقش مهمی را در بازسازی غزه ایفا می‌کند و درباره پرونده اسری و چهار شهروند اسرائیلی میان حماس و اسرائیل میانجیگری می‌کند.

این سایت افزود: بوکر کم سن و سال است و هیچ ارتباطی با پرونده اسری و پرونده غزه ندارد، اما وی پیشتر از رئیس فیفا خواسته بود تا میزبانی جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ را از قطر پس بگیرد.

این سایت تاکید کرد: این دیدار در ماه مارس گذشته در هتلی در قدس اشغالی صورت گرفت و طرفین در این دیدار پیرامون تلاش برای بهبود اوضاع انسانی ساکنان نوار غزه بحث و گفت‌وگو کردند.

این سایت افزود که العمادی روابط خوبی با چندین مسؤول امنیتی و و تجاری اسرائیل دارد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید