خانم بازیگر در زادگاهش + عکس

کدخبر: ۲۲۹۱۲۱
اقتصادنیوز: هستی مهدوی فر بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان صفحه اینستاگرامش را با انتشار عکسی از سفر به محل تولدش بعد از 20 سال به روز کرد.

به  گزارش اقتصادنیوز به نقل  از نمناک، هستی مهدوی فر بازیگری که با نقش اکرم در سریال جراحت و بازی موفقش در این سریال در کنار استادان بازیگری خوش درخشید امروز یکی از بازیگران شناخته شده سینما و تلویزیون است.

این بازیگر کشورمان که در جدیدترین سریال تلویزیونی اش جلوی دوربین سریال سایه بان رفت با انتشار عکسی از سفر به محل تولدش بعد از 20 سال خبر داد.

هستی مهدوی فر بازیگر کشورمان صفحه اینستاگرامش را با انتشار عکسی به روز کرد و از سفر به محل تولدش گفت .

سفر هستی مهدوی فر به شهرش ملایر

هستی مهدوی فر با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت :چِهل و پنج کیلومتر تا شهرم بعد از بیست و چندی سال...

پ.ن:رولَ جان سِکو ای تابلو چنی بلنَ ! #ملایر

هستی مهدوی فر بازیگر سینما و تلویزیون

هستی مهدوی فر بازیگر جوان کشورمان در قالب شخصیت هایی متفاوت به ایفای نقش پرداخته است و توانسته از پس نقش هایش به خوبی برآید. این بازیگر کشورمان اولین بار در سریال جراحت به ایفای نقش پرداخت و در این سریال با ثریا قاسمی ، امین تارخ و آتنه فقیه نصیری همبازی بود.

هستی مهدوی فر در سریال جراحت

سریال موفق بعدی هستی مهدوی فر ، سریال مادرانه بود که در نقش یک دختر دبیرستانی جلوی دوربین رفت و از بازی لعیا زنگنه ، مهدی سلطانی و آتیلا پسیانی درس های زیادی آموخت.

هستی مهدوی فر در سریال مادرانه

گذر از رنج ها سریال بعدی هستی مهدوی فر در تلویزیون بود که سال 92 و 93 روی آنتن رفت و هستی مهدوی فر در این سریال نقش دختر یک خانواده شمالی را بازی کرد و از بازی هنرمندانی چون ماه چهره خلیلی ، بابک حمیدیان ، پژمان بازغی و جعفر دهقانبهره برد.

هستی مهدوی فر در سریال گذر از رنج ها

جدیدترین سرایل تلویزیونی هستی مهدوی فر سریال سایه بان بود که با سایر نقش های این بازیگر جوان فرق داشت . هستی مهدوی فر در این سریال با امین تارخ همبازی بود.

هستی مهدوی فر در سریال سایه بان

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید