وزیر اطلاعات: ماموران امنیتی بر مدار اخلاق با مردم رفتار کنند

کدخبر: ۲۲۹۶۰۵
اقتصادنیوز؛ سید محمود علوی وزیر اطلاعات تأکید کرد: امنیت باید در چارچوب قانون و شرع و با به‌کارگیری راهکارهای عالمانه برقرار شود و همگان حتی مدیران امنیتی باید بر مدار اخلاق با مردم رفتار کنند تا به نتیجه مطلوب دست یابیم.
وزیر اطلاعات: ماموران امنیتی بر مدار اخلاق با مردم رفتار کنند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس؛ سید محمود علوی ظهر امروز در نشست شورای اداری آذربایجان شرقی اظهار کرد: باید با پیدا کردن راهکارهای هوشمندانه و با تحمل سختی‌ها، اراده خود را به دشمنان تحمیل کنیم.

وی با بیان اینکه مردم ما شرایط سخت جنگ تحمیلی را تحمل کرده‌اند و شرایط سخت اقتصادی کنونی را هم تحمل می‌کنند، خاطرنشان کرد: مردم در صورت مشاهده یکدلی و همدلی مسؤولان با قدرت در برابر مشکلات ایستادگی می‌کنند.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه دشمنان به ویژه آمریکا و ترامپ با تهدیدهای خود کاری از پیش نخواهند برد، اظهار داشت: در صورت بروز هر مشکلی مردم همیشه در صحنه ما وارد عرصه عمل شده و با دشمنان مقابله خواهند کرد.

علوی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی با درایت و صلابت، کشتی انقلاب را از امواج خروشان و سهمگین عبور می‌دهند، مطرح کرد: ما مسؤولان نیز باید با وحدت و همدلی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ایفای نقش کنیم.

وی، نتیجه همکاری میان مسؤولان استان آذربایجان‌شرقی را امنیت بالای این استان دانست و ابراز امیدواری کرد: با عشق و روح خدمت و بدون خستگی به مردم خدمت و مشکلات از دوش مردم برداشته شود.

وزیر اطلاعات با اشاره به آیات و روایات معصومین، عزت را در گروی همدلی دانست و متذکر شد: وحدت مایه قدرت می‌شود و اگر بخواهیم از گردنه‌ها با موفقیت عبور کنیم، لازمه آن باهم بودن است و در صورتی می‌توانیم راهکارهای عبور از بحران را اثرگذار کنیم که وحدت داشته باشیم.

علوی با اشاره به نعمت امنیت، گفت: مردم ایران با مشاهده ناامنی‌های منطقه، قدر امنیت حاکم بر کشور را که ثمره تلاش نیروهای نظامی و امنیتی است به خوبی درک می‌کنند.

وی، امنیت را زیرساخت همه عرصه‌ها دانست و یادآور شد: پیش‌نیاز فعالیت‌های فرهنگی، علمی، رسانه و سرمایه‌گذاری امنیت است.

وزیر اطلاعات تأکید کرد: امنیت باید در چارچوب قانون و شرع و با به‌کارگیری راهکارهای عالمانه برقرار شود و همگان حتی مدیران امنیتی باید بر مدار اخلاق با مردم رفتار کنند تا به نتیجه مطلوب دست یابیم.

در پایان نشست شورای اداری آذربایجان شرقی آئین تکریم و معارفه مدیران کل پیشین و جدید اطلاعات این استان برگزار شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید