نظر هواداران افراطی باشگاه برایتون درباره جهانبخش

کدخبر: ۲۲۹۶۳۱
اقتصاد نیوز: هیجان‌زدگی هواداران برایتون بابت حضور علی‌رضا جهانبخش،ستاره فوتبال ایران تمامی ندارد.
نظر هواداران افراطی باشگاه برایتون درباره جهانبخش

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از سایت نود، با گذشت حدود یک هفته از رقم خوردن گران‌ترین خرید تاریخ برایتون هنوز هیجان هواداران فروکش نکرده و آن‌ها به شدت منتظر اولین بازی بازیکن فصل گذشته آلکمار در تیم خودشان هستند. این میزان هیجان و شور حتی در کامنت‌های هواداران هم قابل ردیابی است.

 از ساختن شعار تا اظهارات تاکتیکی! 

هواداران انگلیسی استعداد عجیبی در زمینه ساختن شعار برای بازیکنان دارند و در این راستا، خیلی زود حتی قبل از اولین حضور رسمی علی‌رضا، اولین سرود با این مضمون ساخته شد؛ ALI,ALI,ALIY JAY!

معنای این سرود، همان اسم مخفف در نظر گرفته شده برای علی‌رضا یعنی «علی جی» است. البته همه کامنت‌های هواداران هم فان و جذاب نبود و عده‌ای ترجیح دادند فنی‌تر صحبت کنند. در این راستا، عده زیادی اعتقاد دارند امکان زیادی برای دیده شدن قدرت تهاجمی جهانبخش وجود ندارد چون تیم هوتون دفاع را در اولویت قرار داده، با این حال جهانبخش به عنوان بازیکنی دارای توانایی بازی در کناره‌های تهاجمی، توانایی فضاسازی دارد.

 بحث سیاسی و داستان تلفظ 

گروهی از هواداران برایتون هنوز ۳ سال پیش را به یاد دارند؛ وقتی برای اولین بار برایتون به جهانبخش ابراز علاقه کرد و نام این بازیکن به اشتباه، «جهانابخشی» تلفظ می‌شد. هواداران برایتون هنوز هم در تلفظ نام او مشکل دارند و کامنت‌های زیادی را به بحث در این باره اختصاص داده‌اند.

هواداران و رسانه‌های محلی برای اینکه برای تلفظ صحیح jahanbakhsh به مشکل برنخوردند یک راه حل مفید و راحت پیدا کردند؛ استفاده از نام ALI J.

از بحث‌های سیاسی نه‌چندان مرتبط با فوتبال که بگذریم به موضوع مورد اشاره چند هوادار برایتون می‌رسیم؛ آن‌هایی که ادعا کردند جهانبخش اگر نیمی از توانایی‌های فصل گذشته‌اش در آلکمار را نشان دهد، قطعا گزینه آقای گلی در لیگ برتر خواهد بود.

احترام به جهانبخش 

با وجود اینکه امثال مین کره‌ای در لیگ برتر انگلیس درخشیده‌اند اما ظاهرا هواداران برایتون چندان از آسیایی‌ها خوششان نمی‌آید. آن‌ها در کامنت‌هایی پرتعداد،بازیکنان آسیایی را غیرمفید خواندند اما در مورد جهانبخش جانب انصاف را رعایت کردند و او را بازیکنی موفق برای تیمشان نامیدند. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید