ورود «باراک اوباما» به یک موضوع فوتبالی جنجالی!

کدخبر: ۲۲۹۶۳۲
اقتصاد نیوز:رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا بار دیگر از تصمیم خود برای اخراج سرمربی تیم ملی این کشور در آستانه جام جهانی ۲۰۱۸ دفاع کرد و پای رییس جمهور سابق ایالات متحده را به این موضوع باز کرد.
ورود «باراک اوباما» به یک موضوع فوتبالی جنجالی!

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از خبرگزاری تسنیم، لوئیس روبیالس در یک برنامه ورزشی در رادیوی اسپانیا یک بار دیگر تصمیمش برای اخراج خولن لوپتگی از سرمربیگری تیم ملی اسپانیا در فاصله دو روز به اولین بازی این تیم در جام جهانی 2018 اسپانیا را توجیه کرد و این بار تأیید شدن این تصمیم از سوی باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا را دلیلی برای درست بودن تصمیمش ذکر کرد.

روبیالس در برنامه «پارتیداسودکوپه» اسپانیا راجع به اخراج لوپتگی (به دلیل عقد قرارداد با رئال مادرید بدون هماهنگی با فدراسیون فوتبال اسپانیا) گفت: من با اوباما گفت‌و‌گویی داشتم و در آنجا او اشاره‌ای هم به اخراج لوپتگی داشت. او به من گفت که بعضی وقت‌ها باید نسبت به برخی اتفاقات واکنش نشان داد و اینکه او با تصمیمی که ما درباره لوپتگی اتخاذ کرده بودیم، موافق بود.

رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا ادامه داد: من برای باشگاه رئال مادرید احترام قائلم و آن را تحسین می‌کنم اما چون در گذشته نظیر چنین اتفاقاتی رخ داده بود دلیل نمی‌شد که اجازه دهیم باز هم رخ دهد. اقدام این باشگاه از این جهت که هیچیک از مسئولان آن عقد قرارداد با لوپتگی را اعلام نکردند، تخلف بود و این هم انگیزه دیگری به من داد تا این تصمیم را بگیرم.

روبیالس درباره انتخاب لوئیس انریکه، سرمربی سابق بارسلونا به عنوان سرمربی تیم ملی اسانیا هم گفت: انریکه همان کسی بود که تیم ملی نیاز داشت. او یک سرمربی طراز اول است. از او خواسته شده که کارایی تیم را بالا ببرد. او باید سبک بازی تیم را حفظ کند اما تغییراتی هم در تیم به وجود آورد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید