انفجار گوشی موبایل سامسونگ در دست یک کودک +عکس

کدخبر: ۲۲۹۶۳۴
اقتصاد نیوز:انفجار گوشی نوت 4 احتمالا برای سامسونگ دردسر ایجاد کند. فرد صاحب این دستگاه از سامسونگ شکایت کرده است.
انفجار گوشی موبایل سامسونگ در دست یک کودک +عکس

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از کلیک،در حالی که بسیاری از افراد علاقه مند به دنیای تکنولوژی انفجار گوشی سامسونگ گلکسی نوت 7 را به یاد دارند، در ماه مارس 2017 گزارش هایی در اینترنت منتشر شد مبنی بر اینکه یک دختر 4 ساله با نام Feng Yue پس از انفجار گوشی نوت 4 پدر خود دچار سوختگی درجه 2 شده است. این فرد در هنگام انفجار گوشی نوت 4 خواب بوده است.

پدر این کودک اعلام کرده بود در ماه آگوست سال 2016 گوشی خود را از یک فروشگاه مورد خریداری قرار داده بود. او ادعا می کند که در هنگام شارژ گوشی خود در کنار میز ابتدا باتری آن باد کرده و سپس گوشی منفجر شده است.

پس از این انفجار دفتر سامسونگ در کشور چین هزینه ای برابر با 1189 پوند به این خانواده برای درمان دخترشان پرداخت کرد. با وجود پرداخت این غرامت، پدر Feng Yue تصمیم گرفته برای دریافت پول بیشتر از سامسونگ در دادگاهی در کشور چین شکایت کند.

این شکایت علیه شرکت سامسونگ، کمپانی تولیدکننده باتری با نام سامسونگ ویژن لیمیتد و شرکت Guizhou Flerida Technology به علت فروش گوشی معیوب صورت گرفته است.

پدر دختر آسیب دیده بر اثر انفجار گوشی نوت 4 خواهان دریافت غرامتی به ارزش 248 هزار دلار است. در حالی که پدر Feng Yue از شرکت تولیدکننده باتری دستگاه خود شکایت کرده است، سامسونگ باتری مورد استفاده در نوت 4 این فرد را تولید خود نمی داند.

سامسونگ اعلام کرده باتری که در این نسخه از گلکسی نوت 4 حضور داشته تولید یک شرکت دیگر بوده است و این شرکت کره ای مسئولیتی در قبال این انفجار ندارد. با توجه به این موضوع خانواده Yue برای دریافت غرامت خود از شرکت سامسونگ باید تلاش بیشتری کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید