عضو فراکسیون مستقلین:

اعتراضات مردم را منتسب به بیگانگان نکنید

کدخبر: ۲۲۹۷۸۳
اقتصادنیوز؛ بهمن طاهرخانی گفت: اعتراضات بحق مردم را به دلیل سختی زندگی و معیشت به دلیل ناتوانی در مدیریت منتسب به بیگانگان نکنید.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا؛ بهمن طاهرخانی، عضو فراکسیون مستقلین مجلس در تذکر شفاهی در جلسه امروز مجلس، گفت: از کارگزاران و مسئولین خواهشی دارم، اعتراضات بحق مردم را به دلیل سختی زندگی و معیشت به دلیل ناتوانی در مدیریت منتسب به بیگانگان نکنید. صورت مساله را پاک نکنید، مردم به این وضعیت معترض هستند، واقع‌بین باشیم، این موضوع در بلندمدت حاصلی برای ما ندارد.

وی افزود: با این موضوع مشکلات کشور رفع نمی‌شود و درد و رنج‌ها از بین نمی‌رود. داستان ما داستان چوپان دروغگو شده، می‌گوییم گرانی نیست، گرانی وجود دارد، می‌گوییم اشتغال است اما اشتغال نیست. گفته می‌شود انسجام خانوادگی داریم ولی به دلیل مشکلات در مسائل خانوادگی مشکل به وجود می‌آید.

نماینده مردم تاکستان ادامه داد: مجلس باید در حوزه نظارت به صورت جدی عمل کند. مجلس در این خصوص تعارف نداشته باشد و بر افراد در هر مقام و منصبی نظارت کند. تعیین تیم اقتصادی قوی، برخورد با مدیران سرخود و استمهال وام‌های کشاورزی مورد توجه قرار گیرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید