دیدار ظریف و پمپئو شایعه است

کدخبر: ۲۲۹۹۷۱
وزیر امور خارجه کشورمان با رد شایعاتی مبنی بر احتمال دیدار با وزیر خارجه آمریکا در سنگاپور، گفت: دولت کنونی آمریکا نشان داده که به تعهدات خود پایبند نیست و دیدار برای دیدار معنا ندارد.
دیدار ظریف و پمپئو شایعه است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه امضای اسناد الحاق ایران به پیمان مودت و همکاری اتحادیه جنوب شرق آسیا (آسه‌آن)، در خصوص احتمال دیدار با وزیر امور خارجه آمریکا در سنگاپور، تاکید کرد: هیچ برنامه ای برای دیدار با مایک پمپئو در حاشیه این اجلاس وجود ندارد و قرار نیست دیداری باشد.  شاید دوسال بیشترین دیدار را با آمریکایی ها داشتیم، اما دولت کنونی نشان داده که به تعهدات خود پایبند نیست و دیدار برای دیدار معنا ندارد و آمریکاییها باید نشان دهند که دیدارها به توافقی منجر می شود که این توافق ها رعایت می شود.

وی خاطرنشان کرد: بنابراین بی اعتمادی نسبت به تعهد آمریکا واقعیتی است که نه فقط در ایران بلکه درهمه دنیا وجود دارد و نکته دوم این است که اعتیاد آمریکا به تحریم است. آمریکا امروز دو وزیر یک کشور متحد خود در ناتو را تحریم کرده که دخالت در امور داخلی این کشور است و نشان دهنده این واقعیت است که دولت کنونی آمریکا هیچ حدودی برای سیاست های غیرقانونی خود و اعتیاد به تحریم نمی شناسد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید