۴ بازگشت بزرگ استقلال با شفر

کدخبر: ۲۲۹۹۸۶
اقتصاد نیوز: تیم فوتبال استقلال دیشب در اصفهان موفق شد دو بار باخت مقابل ذوب آهن را به تساوی بکشد و در نهایت نیز مقابل این تیم اصفهانی به 1 امتیاز قناعت کرد.
۴ بازگشت بزرگ استقلال با شفر

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از سایت نود، باختن پس از خوردن گل اول، عادت بسیاری از تیم‌های ایرانی است. عادتی که تیم پرسپولیس هم دارد و کمتر توانسته پس از عقب افتادن، به بازی برگردد. پرسپولیس فصل پیش در ۵ بازی گل اول را خورد و فقط ۲ امتیاز گرفت. سایپای بالای جدولی هم در ۱۰ بازی گل اول را خورد و ۶ تای آن‌ها را باخت. مثل دیروز، که از پیکان گل اول را خورد و نتوانست به بازی برگردد. استقلال هم در مقاطعی زیادی، این ضعف را تجربه کرده و فصل پیش هم تا قبل از آمدن شفر این مشکل را داشت اما حالا، این تیم شکست ناپذیر شده است.

بجز اولین بازی شفر روی نیمکت استقلال مقابل پرسپولیس، آن‌ها در تمام جام‌ها فقط دو بار به ذوب آهن باخته‌اند. هر دو بار، ذوب آهن بعد از دقیقه نود گل برتری را زده و استقلال فرصتی برای جبران نداشته است. گلزنی در دقایق تلف شده، شاید تنها راه بردن استقلال باشد. در طول نود دقیقه، هر بار آن‌ها از حریف عقب بیفتند، به هر قیمتی برمی‌گردند و نمی‌بازند.

الریان ۲-۲ استقلال

گل به خودی تاباتا، استقلال را جلو انداخت اما الریان خیلی سریع به بازی برگشت و دو گل به استقلال زد. به نظر می‌رسید لیگ قهرمانان آسیا برای استقلال، با شکست آغاز شود اما فشار سنگین آن‌ها نتیجه داد و قربانی توانست دقیقه ۸۸ بازی را مساوی کند.

نفت تهران ۱-۲ استقلال

پیروزی بعد از خوردن گل اول، به ماموریت غیر ممکن برای استقلال تبدیل شده بود اما شفر این طلسم را شکست. محسن بنگر نیمه اول، نفت را جلو انداخت و استقلال تا ۱۵ دقیقه پایانی بازی از حریف عقب بود. تعویض‌های شفر اما تیمش را به بازی برگرداند. وریا غفوری و امید نورافکن دو بازیکن تعویضی استقلال، یک گل زدند و یک گل ساختند تا استقلال برنده شود.

استقلال ۳-۲ پیکان

ضربه آزاد تماشایی آرمان قاسمی، دقایق اول استقلال را عقب انداخت. این بار هم استقلالی‌ها، نیمه دوم به بازی برگشتند و ۲-۱ جلو افتادند. پیکان بازی را مساوی کرد و امید ابراهیمی، با گل دقیقه نود استقلال را برنده بازی کرد.

ذوب آهن ۲-۲ استقلال

دیشب هم استقلال نیمه اول، با گل حبیب‌زاده عقب افتاد اما غفوری بازی را مساوی کرد. پیش از پایان نیمه، ذوب آهن گل دوم را هم زد و دوباره، وریا استقلال را به بازی برگرداند. یک مساوی سخت از اصفهان، که نشان داد آن‌ها در کم‌ستاره‌ترین روزهای‌شان هم راحت نمی‌بازند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید