تهدید به قتل مربی معروف فوتبال

کدخبر: ۲۲۹۹۸۷
اقتصاد نیوز: فدراسیون فوتبال عراق قرار بود یک مربی معروف را برای مسابقات جام ملت های آسیا که از چند ماه دیگر آغاز می شود بر روی نیمکت تیم ملی قرار دادهد اما این مربی که ابتدا راضی به حضور در این کشور شده بود بلافاصله نظر خود را عوض کرد.
تهدید به قتل مربی معروف فوتبال

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از خبرگزاری فارس،  فدراسیون فوتبال عراق دلیل کناره گیری اریکسون، سرمربی سرشناس سوئدی از هدایت تیم ملی عراق را تهدید به قتل عنوان کرد.

غالب الزاملی، عضو هیات رئیسه فدراسیون عراق گفت: زندگی اریکسون و دخترش از سوی برخی افراد ناشناس تهدید به قتل شده است و این دلیل تصمیم سرمربی سوئدی در کناره گیری از هدایت تیم ملی بود.

این درحالی است که اریکسون برای هدایت تیم ملی عراق به توافق نهایی رسیده بود و در یک چرخش 180 درجه ای نظرش را تغییر داد. عراق یکی از رقبای ایران در مرحله گروهی جام ملت های آسیا 2019 امارات است.

در همین حال فدراسیون فوتبال عراق  با انتشار بیانیه ای برای افراد ناشناسی که باعث انصراف اریکسون، سرمربی سوئدی از هدایت تیم ملی عراق شدند، خط و نشان کشید و این مسئله را امنیتی عنوان کرد.

فدراسیون عراق این اقدام را اخلال در امنیت ملی عنوان کرد و اعلام نمود که از طریق دستگاه های قضایی و نیروهای امنیتی پیگیر این موضوع خواهد شد.

 عراق یکی از رقبای ایران در مرحله گروهی جام ملت های آسیا 2019 امارات است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید