رقم عجیب رئال بر روی مودریچ

کدخبر: ۲۲۹۹۹۱
اقتصاد نیوز: نشریه معتبرمارکا اسپانیا که نزدیک به باشگاه رئال مادرید است قویاً انتقال احتمالی لوکا مودریچ به اینتر را رد می‌کند.
رقم عجیب رئال بر روی مودریچ

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از طرفداری،طی روزهای اخیر، گزارشاتی مبنی بر علاقه باشگاه اینتر به جذب لوکا مودریچ در رسانه‌های ایتالیایی منتشر شد و گفته شد که این احتمال می رود لوکا مودریچ از فلورنتینو پرز بخواهد که با جدایی اش از رئال مادرید موافقت کند.

اما پس از اینکه توماس رونسرو، سردبیر روزنامه آ.اس تایید کرد که لوکا مودریچ قطعاً در رئال مادرید خواهد ماند، مارکا در گزارشی نوشته که اطرافیان نزدیک لوکا مودریچ و البته باشگاه رئال مادرید، قویاً هرگونه جدایی هافبک کروات از رئال مادرید و پیوستنش به اینتر را رد می‌کنند. 

مارکا گزارش داده که فلورنتینو پرز درباره این موضوع اعلام کرده تنها شانس برای جدایی لوکا مودریچ این است که باشگاهی 750 میلیون یورو پرداخت کند. در ادامه گزارش آمده است که لوکا مودریچ که برنده توپ طلای جام جهانی  نیز شده، هیچ علاقه ای به جدایی از رئال مادرید ندارد و هفته آینده به مادرید برخواهد گشت تا به تمرینات این تیم اضافه شود، همچنین آمده است که او هیچ تصمیمی در خصوص اینکه از رئال مادرید بخواهد با جدایی اش موافقت کند نگرفته است.

البته باید دید ادعای مارکا تا چه اندازه صحیح می‌باشد و در صورتی که لوکا مودریچ قصد جدایی از رئال مادرید را نداشته باشد، اینتر همزمان با از دست دادن لوکا مودریچ و آرتورو ویدال در فصل نقل و انتقالات تابستانی، باید به سراغ گزینه های دیگر برود. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید