سخنگوی هیئت رئیسه مجلس:

مشکل اصلی دولت تعارف رئیس جمهور با تیم اقتصادی است

کدخبر: ۲۳۰۰۴۳
اقتصادنیوز؛ بهروز نعمتی گفت: اصلی‌ترین مشکلی دولت تعارفی است که آقای رئیس جمهور با برخی از ارکان اقتصادی کابینه خود دارد.
مشکل اصلی دولت تعارف رئیس جمهور با تیم اقتصادی است

به گزارشاقتصادنیوز به نقل از خانه ملت؛ بهروز نعمتی، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با اشاره به اعلام وصول سوال از رئیس جمهور، گفت: سوال از رئیس جمهو حق تمام نمایندگان است و هر نماینده‌ای که در این رابطه به حجت شرعی رسیده باشد باید سوال خود را مطرح کند اما این کار در جامعه نباید به گونه نمایش داده شود که با سوال از رئیس جمهور تمام مشکلات حل می‌شود طبیعتا این هدف محقق نمی‌شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سیاستمدارانی که از طریق فضای مجازی با مردم در ارتباط هستند باید انصاف را رعایت کنند، افزود: بنده سه ماه پیش از عید سوالی از رئیس جمهور درباره بازار ارز و مباحث ارزی داشتم اما پس از صحبت‌های انجام شده با رئیس کل بانک مرکزی و سخنگوی دولت مشخص شد که دولت تلاش بسیاری برای رفع مشکلات انجام می‌دهد؛ آیا منافع ملی در فضای آن زمان برای طرح سوال از رئیس جمهور مناسب بود؟ بنابراین زمانی که اطلاعات در اختیار اینجانب قرار گرفت از طرح سوال منصرف شدم.

وی با بیان اینکه انصراف از سوال از رئیس جمهور به معنای ایراد نداشتن دولت نیست، خاطرنشان کرد: دولت مشکلات و ایراداتی دارد و باید با تلاش‌های بسیار این مشکلات را حل کند.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی معتقد است اصلی‌ترین مشکلی دولت تعارفی است که آقای رئیس جمهور با برخی از ارکان اقتصادی کابینه خود دارد این مسئولان باید هرچه سریعتر با افراد با انگیزه‌تر و جوانتر و افرادی که بتوانند در شرایط فعلی مشکلات را حل کنند جایگزین شوند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید