یک اپلیکیشن برای تمام زندگی!

کدخبر: ۲۳۰۰۸۹
اقتصاد نیوز:اپلیکیشن SmartThings برای نخستین بار در ماه مارس عرضه شد تا امکان کنترل انواع دستگاه‌های هوشمند را در یک رابط کاربری ساده فراهم کند. به این ترتیب مدیریت همه جوانب زندگی اینترنتی شما چه در خانه، چه در محل کار و چه در حال حرکت به شکلی ساده انجام خواهد شد.
یک اپلیکیشن برای تمام زندگی!

به گزارش اقتصاد نیوز، هدف از طراحی این اپلیکیشن حذف پیچیدگی انجام امور مختلف در زندگی روزمره بود که این کار با تسهیل تعامل میان دستگاه‌های مختلف مجهز به اینترنت اشیا در خانه شما انجام می‌شود.

samsung-screen-shot.jpg

نسخه جدید اپلیکیشن SmartThings قابلیت‌های قبلی این اپلیکیشن را با دیگر اپلیکیشن‌های سامسونگ در حوزه اینترنت اشیا مانند Samsung Connect، Smart Home و Smart View ترکیب کرده و تجربه‌ای یکپارچه از همه دستگاه‌های سازگار با SmartThings را برای کاربر ایجاد می‌کند.

لیست دستگاه‌های سازگار با این اپلیکیشن هر روز بلندتر می‌شود و همانطور که در نمایشگاه CES ۲۰۱۸ اعلام شد، اکنون سری جدید یخچال‌های Family Hub و تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ هم در این لیست قرار گرفته‌اند.

کاربران می‌توانند اپلیکیشن SmartThings را روی گوشی‌های هوشمند خود اجرا کرده و با ضربه زدن روی گزینه Add Device به‌صورت خودکار دستگاه‌های هوشمند را در خانه خود شناسایی کرده و به آنها متصل شوند. این اپلیکیشن پس از روشن شدن می‌تواند انواع دستگاه‌های دارای قابلیت اتصال به وای فای را از ماشین‌های لباسشویی و کولر گازی تا روشنایی، زنگ در ورودی و قفل‌ها را هم به‌صورت خودکار شناسایی کند.

در این حالت می‌توانید تنها با یک نگاه به صفحه تلویزیون و با استفاده از SmartThings Dashboard اطلاعات همه دستگاه‌های متصل را مشاهده کنید.

تلویزیون خیلی زود به برج کنترل کل خانه شما تبدیل شده و مثلا می‌توانید بعد از دیدن دمای خانه، در صورت نیاز کولر گازی را از طریق آن روشن کنید. حتی می‌توانید جاروبرقی رباتی PowerBot خانه را شارژ یا روشن کنید و با مشاهده لیست مواد غذایی موجود داخل یخچال فامیلی‌هاب، برای ناهارتان تصمیم بگیرید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید