غرش ستاره پنهان پرسپولیس

کدخبر: ۲۳۰۱۲۱
اقتصاد نیوز: پرسپولیس دیشب در حالی موفق شد فولاد با شکست دهد که هافبک-مهاجم این تیم عمل‌کرد بسیار خوبی در دو بازی نخست داشته و بسیارتاثیرگذار ظاهر شد.
غرش ستاره پنهان پرسپولیس

به گزارش اقتصاد نیوز،سیامک نعمتی که فصل قبل بیشتر بعنوان بازیکن تعویضی وارد میدان می شد در غیاب تعداد زیادی از بازیکنان فصل گذشته و خریدهای جدید پرسپولیس، تا این‌جای کار ستاره تیمش بوده و در بازی مقابل فولاد دو گل به ثمر رساند. 

مشکلات و محرومیت پرسپولیس بیش از همه به نفع بازیکن نیمکت‌نشین این تیم بود. سیامک نعمتی  فصل گذشته چندان فرصت بازی پیدا نکرد و با وجود موثر بودن در دقایق محدود حضورش در میدان اما برانکو اعتقاد چندانی به او نداشت. حالا کمبود بازیکن در پرسپولیس، او را از همان هفته اول به بازیکن اصلی سرخپوشان تبدیل کرده است. تغییری که هم به نفع او بوده و هم البته به نفع پرسپولیس. نعمتی که در هفته اول یک پنالتی گرفته بود در هفته دوم پایش به گلزنی باز شد و در دیداری که برای پرسپولیسی‌ها برای رسیدن به صدر از همان ابتدای فصل مهم بود گل اول و سوم بازی را زد.

نعمتی این فصل شروع بسیار متفاوتی با فصل گذشته داشته است. این بازیکن از اولین بازی پرسپولیس در فصل پیش که از سوپرجام آغاز شد از روی نیمکت به میدان آمد و توانست یک پنالتی بگیرد. در سه هفته اول هم در دقایق بسیار کمی که به او فرصت می‌رسد یک پاس گل داد اما هیچ کدام از این اتفاق‌ها باعث نشد تا جایگاه خوبی در تیم بدست بیاورد. او به نیمکت منتقل شد و بیشتر به عنوان بازیکن تعویضی در دقایق پایانی به میدان آمد. آخر فصل، ناآمادگی منشا و کمبود بازیکن او را به ترکیب اصلی رساند. در این فصل اما او هم در ترکیب اصلی قرار گرفت و هم توانست خیلی زود با عملکرد بسیار خوبش جایش را محکم کند تا خطری او را تهدید نکند. نعمتی تا هفته دوم با دو گل و یک پنالتی برگ برنده پرسپولیسی‌ها در دوران محرومیت بوده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید