راهکاری برای خروج از نابسامانی های اقتصادی

کدخبر: ۲۳۰۱۵۳
اقتصاد نیوز: نماینده مردم تهران در مجلس معتقد است گفت‌وگوی ملی مبتنی بر وفاق داخلی مانع تعمیق شکاف‌ها و اختلافات داخلی است.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا، محمدرضا نجفی با بیان اینکه «هیچ مشکل غیر قابل حلی در کشور نداریم البته حل یکباره مشکلات کشور هم امکان‌پذیر نیست» اظهار داشت: حل مشکلات کشور نیازمند عزم جدی مسؤولان در رده‌های مختلف حکومتی و دولتی و پایبندی به ساز و کارهای قانونی است که البته در حال حاضر چنین چیزی را شاهد نیستیم که اگر بود در مسیر حل چالش‌های کشور حرکت شده بود.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس به خدمت گرفتن چهره‌های خدوم و دلسوز نظام و همراه کردن سرمایه‌های اجتماعی، انسانی و مادی با برنامه‌های نظام را از جمله راهکارهایش برای مهار نابسامانی‌های مدیریتی و اقتصادی دانست.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: در دوره محدودیت منابع و کثرت خواسته‌ها قرار داریم، حتما باید از سرمایه‌ها به درستی انجام شود و برای به خدمت گرفتن همه سرمایه‌ها بسیج عمومی شود و البته لازمه رسیدن به این هدف «وفاق داخلی» است و لازمه وفاق داخلی «گفت‌وگوی ملی» است. نمی‌شود شکاف‌ها و اختلافات بین جریان‌ها و چهره‌های کشور را بیشتر کرد و انتظار خروج از نابسامانی‌های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی را داشت. نمی‌شود بر معضل فساد با استفاده از همه ظرفیت‌های کشور نتازید و بعد انتظار ریشه‌کن شدن آن را داشت.

نجفی خاطرنشان کرد: مهار التهابات کشور با خانه‌نشین کردن بخش قابل توجهی از دلسوزان نظام امکان‌پذیر نیست. منکوب و تخریب دلسوزان نظام مانع شکل‌گیری وفاق و بسیج عمومی و برون رفت از وضعیت جاری کشور است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید