بارش تگرگ و باران شدید در سمنان

کدخبر: ۲۳۰۱۸۴
اقتصادنیوز: مدیرکل هواشناسی استان سمنان با بیان اینکه بارش باران شدید و تگرگ در نواحی شمالی استان سمنان ادامه دارد گفت: هواشناسی درباره طغیان رودخانه‌های فصلی و جاری شدن سیلاب هشدار داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم ، غلامرضا حسنی غربا صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با ورود سامانه جدید بارشی به استان سمنان که نواحی شمالی استان را تحت تأثیر قرار داده است شاهد بارش شدید و رگباری باران هستیم.

وی با اشاره به تداوم این بارش‌ها تا روز سه‌شنبه خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود در این مدت رودخانه‌های فصلی در استان پر آب شوند و طغیان کنند.

مدیرکل هواشناسی استان سمنان دراین‌باره هشدارهایی داد و افزود: مردم از اتراق در کنار رودخانه‌ها خودداری کنند و مسئولان نیز اقدامات لازم برای جلوگیری از جاری شدن سیلاب و کاهش خطرات احتمالی ناشی از آن را انجام دهند.

وی یادآور شد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی بارش باران در نواحی شمالی استان، رعدوبرق و وزش بادهای شدید همراه با گردوخاک در برخی مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

حسنی غربا با اشاره به اینکه احتمال جاری شدن سیلاب و آب‌گرفتگی در معابر شهری نیز در اثر این بارش‌ها وجود داد اعلام کرد: دمای هوای سمنانش در این هفته خنک‌تر می‌شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید