عضو کمیسیون شوراهای مجلس:

کسانی که مذاکره را تسلیم ترقی می کنند سخت در اشتباه هستند

کدخبر: ۲۳۰۱۸۷
اقتصاد نیوز: عضو کمیسیون شوراهای مجلس گفت: کسانی که مذاکره را تسلیم ترقی می کنند سخت در اشتباه هستند، در سیاست سفید و سیاه نداریم، حد وسط هم داریم و خواسته اکثریت مردم نیز مذاکره است.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از خانه ملت؛ شهاب الدین بی مقدار در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت در خصوص پیشنهاد ترامپ برای مذاکره با ایران و واکنش ایران در برابر آن با بیان اینکه هیچ وقت با  مذاکره ضرر نخواهیم کرد افزود: کسانی که مذاکره را تسلیم ترقی می کنند سخت در اشتباه هستند . در سیاست سفید و سیاه نداریم، حد وسط هم داریم. خواسته اکثریت مردم نیز مذاکره  است و اگر بخواهیم مشکلات مردم حل شود بهتر است مذاکره کرده و باصلح زندگی کنیم.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر عنوان کرد: در زمان جنگ نیز اگر به موقع جنگ راتمام می کردیم به نفع مردم بود ولی با گزارشات غلط که ارائه می دادند مشکلات مردم افزایش یافته بود و دولت نیز بودجه کافی برای حل آنها نداشت.

مردم خواهان مذاکره با آمریکا هستند

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی در مجلس افزود:مردم با مراجعه به ما خواستار مذاکره هستند و در برخی شرایط باید از مردم نظرسنجی کرده و رفراندوم برگزار کنیم.

بیمقدار با اشاره به صحبتهای ترامپ که اعلام کرده آماده مذاکره با ایران است گفت: باید ایران نیز باید اعلام کند که آمادگی لازم برای مذاکره را دارد.

نه آمریکا و نه روسیه اگر پای منافع ملی شان باشد به عهدی که بستند وفا نمی‌کنند

وی تشریح کرد: بابیان اینکه نه آمریکا و نه روسیه اگر پای منافع ملی شان باشد به عهدی که بستند وفا نمیکنند تصریح کرد: ایران کشوری قدرتمند است و اگر درداخل نیز با اعطای عفو عمومی، برداشتن حصر و مردمرا یکدلکرده می توانیم قدرت بیشتری نسبت به شرایط فعلی داشته باشیم.

این نماینده مجلس اظهار کرد:آمریکا دوست دارد در منطقه باایران تعامل داشته باشد تا با دیگر کشورها. زیرا ایران کشور قدرتمند منطقه است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید