سیروان خسروی از برگزاری کنسرت خیابانی انصراف داد

کدخبر: ۲۳۰۲۶۷
اقتصادنیوز: سیروان خسروی خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان با انتشار پستی در اینستاگرام از برگزاری کنسرت خیابانی انصراف داد و درباره علت این امر توضیح داد.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل ازنمناک؛ موج برگزاری کنسرت خیابانی از هفته گذشته در فضای مجازی به راه افتاد . همایون شجریان شروع کننده این موج با انتشار پستی در اینستاگرامش آمادگی خود را برای برگزاری کنسرت رایگان خیابانی اعلام کرد و پیشنهاد او مورد استقبال قرار گرفت.

بعد از همایون شجریان ، سیروان خسروی نیز از این پیشنهاد حمایت کرد و برای برگزاری کنسرت رایگان خیابانی اعلام آمادگی کرد اما ماجرا به همین جا ختم نشد.

تغییر نظر سیروان خسروی برای برگزاری کنسرت خیابانی

سیروان خسروی که سه روز پیش با انتشار ویدئویی در اینستاگرام از برگزاری کنسرت رایگان خیابانی حمایت کرد شب گذشته با انتشار پستی انصراف خود را از برگزاری این کنسرت اعلام کرد.

علت انصراف سیروان خسروی از برگزاری کنسرت خیابانی

سیروان خسروی با انتشار پستی در اینستاگرامش نوشت :دو ماه پیش تور کنسرتهای تابستونی خودمو لغو کردم ، با این دیدگاه که توی اون شرایط بد اقتصادی، پدری به دلیل نداشتن قدرت خرید بلیت شرمنده خانواده ش نشه. با همین دیدگاه سه روز پیش برای برگزاری کنسرت رایگان خیابونی اعلام آمادگی کردم که حضور در کنسرت هزینه ای رو به خانواده ها تحمیل نکنه.

اما الان شرایط به شکلیه که کنسرت گذاشتن من و حتی کل خوانندگان جهان ، اختصاص بخشی از درآمد کنسرتها به امور خیریه ، خرید آب معدنی برای ابادان و خرمشهر ، فرستادن کانکس و پتو و دارو به کرمانشاه و غیره و غیره ،تنها حکم یک قرص مسکن رو داره برای کسی که داره با سرطان دست و پنجه نرم میکنه، و حتی شاید نوعی نشون دادن بی تفاوتی نسبت به این درد و رنجه.

به همین دلیل برگزاری کنسرت (حتی رایگان) رو در حال حاضر کاری عبث و بیهوده میبینم.

سیروان خسروی از اجرای کنسرت خیابانی انصراف داد

موج برگزاری کنسرت خیابانی را همایون شجریان به راه انداخت و پس از اعلام آمادگی او سیروان خسروی و حمید هیراد از این اتفاق استقبال کردند .

اعلام آمادگی فرزاد فرزین برای برگزاری کنسرت خیابانی رایگان

فرزاد فرزین دیگر خواننده کشورمان هم با انتشار ویدئویی گفت :اگر کنسرت خیابانی مجوز دریافت کند من حاضرم در هر نقطه از کشورم برای شادی دل مردم کنسرت برگزار کنم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید