چرخش ورزشی ولادمیر پوتین

کدخبر: ۲۳۰۲۷۷
​اقتصاد نیوز:سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه وعده داد که به آرامی رئیس‌جمهور این کشور را از ورزش هاکی بیرون می‌کشند.
چرخش ورزشی ولادمیر پوتین

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از خبرگزاری تسنیم ، استانیسلاو چرچسوف بر اهمیت حضور ولادیمیر پوتین در دیدارهای تیم ملی فوتبال روسیه در جام جهانی 2018 تاکید کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه در این رابطه می‌گوید: برای ما و سایر بچه‌های تیم ملی فوتبال روسیه علاقه‌مندی ولادیمیر پوتین انگیزه مضاعفی ایجاد می‌کند. او در نخستین بازی ما در جام کنفدراسیون‌های 2017 روسیه حضور یافت و 2 بر صفر برنده شدیم. در بازی افتتاحیه جام جهانی 2018 نیز همراه ما بود و 5 بر صفر به پیروزی رسیدیم. ما به چنین چیزی که به یک سنت تبدیل می‌شود نیاز داریم و خیلی خوب است که رئیس‌جمهور از بازی‌های تیم ملی فوتبال روسیه دیدن کند.

 
 

چرچسوف: به آرامی پوتین را از هاکی بیرون می‌کشیم!

 

چرچسوف ادامه داد: در یک زمان مناسبی با رئیس‌جمهور روسیه صحبت و از او دعوت کردیم تا در کمپ تیم ملی فوتبال در نووگورسک حضور یابد. به آرامی می‌خواهیم او را از ورزش هاکی [روی یخ] جدا کنیم! ولادیمیر پوتین پیش از آغاز هر بازی جام جهانی شرایط ما را بررسی و پس از پایان آن نیز قدردانی می‌کرد. من یکسری از چیزهایی که میان من و رئیس‌جمهور روسیه بود را در صفحه اجتماعی‌ام به نمایش گذاشتم. ما به آرامی کارهای خود را پیش می‌بریم و به اندازه کافی مورد توجه قرار گرفتیم.

تیم ملی فوتبال روسیه در جام جهانی 2018 تا مرحله یک‌چهارم نهایی پیش‌رفت و سپس با شکست برابر کرواسی در ضربه‌های پنالتی از رسیدن به نیمه‌نهایی بازماند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید