پوما در آستانه عقد قرارداد همکاری با منچسترسیتی؛افزایش درآمد

کدخبر: ۲۳۰۲۸۰
اقتصاد نیوز:منچسترسیتی بزودی پس از بارسلونا، منچستریونایتد و چلسی بیشترین درآمد را از راه اعطای حق تولید پوشاک خود در بین باشگاه های اروپایی کسب خواهد کرد.
پوما در آستانه عقد قرارداد همکاری با منچسترسیتی؛افزایش درآمد

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل ازطرفداری، منچسترسیتی و پوما در مسیر دستیابی به توافقی برای همکاری قرار دارند؛ این همکاری می تواند سالیانه 50 میلیون پوند برای سیتیزن ها درآمد زایی کند.

به گزارش دیلی میل، گزارش ها حاکی از این است که منچسترسیتی از فصل 20-2019 و با اتمام قراردادش با نایکی، تولید البسه ورزشی خود را به پوما می سپارد و از این راه سالیانه 50 میلیون پوند درآمد خواهد داشت که در تاریخ این باشگاه بی سابقه است. در صورت اجرایی شدن این توافق، منچسترسیتی پس از منچستریونایتد و چلسی، بیشترین دریافتی را در لیگ برتر از تولید کننده لباس های خود خواهد داشت. گفته می شود این قرارداد شامل حال تمامی زیر مجموعه های سیتی، از جمله باشگاه نیویورک سیتی خواهد شد.

سیتیزن ها- انگلیس- پوما- اسپانسر- لیگ برتر انگلیس

 

گزارش دیلی میل در سال گذشته نشان داد که منچسترسیتی از تولید کننده فعلی لباس های خود یعنی نایکی، سالی 20 میلیون پوند دریافت می کند و بدین ترتیب در صورت امضای قرارداد همکاری با پوما، آن ها بیش از دو برابر رقم دریافتی فعلی را کسب خواهند کرد. شایان ذکر است که فران سوریانو (مدیر اجرایی منچسترسیتی) در چند وقت اخیر روی تقویت بنیان مالی سیتیزن ها کار کرده است؛ آن ها اولین باشگاهی در لیگ برتر بودند که یک حامی مالی برای تبلیغ روی آستین پیراهن تیم شان پیدا کردند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید