مطالبه مردم در سامانه دیده بان شفافیت و عدالت؛

آقای رئیس جمهور حقوق و مزایای مسئولان را شفاف و اعلام کنید

کدخبر: ۲۳۰۳۲۷
اقتصادنیوز : جمعی از مردم با ثبت مطالبه خود در سامانه هوشمند دیده بان شفافیت و عدالت بار دیگر خواستار شفاف سازی حقوق ومزایای مدیران از رئیس جمهور شدند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر ، جمعی از مردم با ثبت مطالبه خود در سامانه هوشمند دیده بان شفافیت و عدالت بار دیگر خواستار شفاف سازی حقوق ومزایای مدیران از رئیس جمهور محترم شدند.

متن این مطالبه بدین شرح است:

براساس ماده ۲۹ قانون برنامه ششم توسعه، دولت موظف است کلیه حقوق و مزایای همه مدیران کشور را برای اطلاع عموم در سامانه ای منتشر کند. انتشار این اطلاعات هم از شایعات ناروا و مغرضانه علیه مسئولان جمهوری اسلامی پیشگیری می کند و هم از سوء استفاده نجومی بگیران احتمالی.

مسئولان سازمان امور اداری و استخدامی و سازمان برنامه و بودجه که،تاکنون بیش از ۴ ماه از ضرب الاجل قانون گذشته، برای اجرای این حکم قانونی یا وعده آینده نزدیک می دهند و یا موضوع را می خواهند از سر باز کنند. آقای رئیس جمهور، این حق اولیه شهروندان و مالکان بیت المال است که بدانند هر مسئول برای خدمات خود چقدر از بیت المال برمی دارد.

ما امضاء کنندگان این مطالبه از شما قویاً درخواست داریم دستور فرمایید ماده ۲۹ بی کم و کاست در اسرع وقت اجرا شود و مسئولان کوتاهی کننده در اجرای این حکم قانونی برکنار شوند.

لازم به یادآوریست، سامانه هوشمند دیده بان شفافیت و عدالت به آدرس @DaadRobot در تلگرام برای ثبت مطالبات شهروندان و جمع آوری امضا برای هر مطالبه توسط خود شهروندان راه اندازی شده و دیده بان شفافیت و عدالت هر هفته مطالبه ای که بیشترین امضا برایش جمع شود را کتبا از مسئول مربوطه درخواست و نتیجه پیگیری خواهدکرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید