پیشنهاد جالب عطریانفر: روحانی خودش سخنگوی دولت شود

کدخبر: ۲۳۰۳۹۷
اقتصادنیوز: عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: مناسب‌ترین گزینه برای سخنگویی دولت شخص آقای روحانی است چرا که باید به صورت مستقیم با جامعه مخاطبان درباره شرایط فعلی کشور صحبت بگوید.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد عطریانفر عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی درباره مطرح شدن نام جهانگیری به عنوان سخنگوی دولت، اظهار کرد: در شرایط موجود مناسب‌ترین گزینه برای سخنگویی دولت شخص آقای روحانی است ، چرا که مردم جامعه دوست دارند رئیس جمهور منتخب‌شان رو در رو درباره حقایق و مشکلات با آنها سخن بگویید و امنیت خاطر و اطمینان را به جامعه بازگردانند.

وی افزود: معمولا کسوت سخنگویی را فردی از بدنه دولت برعهده می‌گیرد، اما مردم انتظار دارند که اطلاعات روز کشور را از زبان شخص رئیس جمهور بشنوند.

عطریانفر تصریح کرد: طبعا مشکلات اقتصادی کشور تنها با تغییر رئیس بانک مرکزی حل نمی‌شود و چنانچه رئیس جمهور به این جمع‌بندی رسیده که باید در اقتصاد کشور اصلاحاتی انجام دهد، باید دست به تغییرات بیشتری در بدنه دولت بزند.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: معتقدم صرفا با تغییر افراد مشکلی حل نمی‌شود، بلکه باید رویکردها و ساز و کارها متناسب با شرایط تغییر پیدا کرده و در نتیجه آن مدیران منتخب و یا مسئولان فعلی به عملکرد در حوزه خود الزام داشته باشند.

وی بیان کرد: اعتقادی به سخنگویی جهانگیری در دولت  ندارم، چرا که وی از کسوت معاون اولی گاهی نیز با مردم سخن می‌گویدو از طرفی مردم نیاز دارند تا به بیانات سخنگوی دولت اطمینان کنند. در نتیجه رئیس جمهور باید شخصا به صورت مستقیم با جامعه مخاطبان درباره شرایط فعلی کشور سخن  بگوید.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید