ترامپ مخالفان جمهوری‌خواهش را تهدید کرد؛ از کار بیکارتان می‌کنم!

کدخبر: ۲۳۰۳۹۸
اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور آمریکا تهدید کرد هر کدام از هم‌حزبی‌های او را که با سیاست‌هایش مخالفت کند، بیکار می‌کند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نشریه هیل نوشت، «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا در یک سخنرانی در اوهایو آمریکا به انتقاد از جمهوری خواهان منتقد خود پرداخت و گفت که هر سیاستمدار جمهوری‌خواهی  را که با او مخالفت کند، از کار بیکار خواهد کرد!

وی در این خصوص گفت: شما چطور به 100 درصد یک مسئله دست می یابید؟ ما همیشه افرادی را داریم که می گویند «من ترامپ را دوست ندارم»، «من از رئیس جمهور خوشم نمی آید»، «او شغل مرا از بین برده است».

ترامپ در ادامه افزود: من فقط شغل آنها را از بین برده ام به این خاطر که آنها هم حرفهای بدی درباره من زده اند.

رئیس جمهور آمریکا هیچ نامی از این جمهوری خواهان مخالف سیاست های خود به میان نیاورد. به طور معمول جمهوری خواهانی که دونالد ترامپ از آنها حمایت می کند می توانند رقبای خود را در انتخابات کنگره شکست دهند. به عنوان مثال به تازگی «مارک سنفورد»، فرماندار سابق کارولینای جنوبی در تابستان سال جاری میلادی در انتخابات کنگره شکست خورد. رئیس جمهور آمریکا در روز انتخابات به انتقاد از او پرداخت.

ترامپ به تازگی هم از «برایان کمپ»، وزیر امور خارجه ایالت جورجیا حمایت کرد که در نتیجه باعث پیروزی او در انتخابات مقدماتی کنگره شد. اما رئیس جمهور آمریکا همیشه هم در این حیطه پیروز نمی شود. وی پیشتر از سناتور «لوتر استرنج» برای پیروزی در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواه در آلاباما حمایت کرد؛ اما در نهایت «روی مور» در این انتخابات پیروز شد.

رئیس جمهور آمریکا به منظور حمایت از «تروی بالدرسون» در انتخابات کنگره، عازم اوهایو شد. وی پیشتر در حساب توییتر خود هم از او حمایت کرد و نوشت: تروی در زمینه مبارزه با جرم و جنایت و حفظ امنیت مرزها عملکرد قوی داشته است و شیفته ارتش کشورمان و متمم دوم قانون اساسی (حق حمل و داشتن اسلحه) است. رقیب او بازیچه دست نانسی پلوسی است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید