بازداشت یک اسطوره ورزشی به خاطر دعوا! +عکس

کدخبر: ۲۳۰۵۱۷
اقتصاد نیوز: ستاره‌ جنجالی و حاشیه‌ساز دوچرخه‌سواری آلمان بعد از درگیری با همسایه‌اش تیل شوایگر، هنرپیشه‌ی مشهور آلمانی که سابقه‌ی بازی در فیلم‌های هالیوودی را دارد، در مایورکای اسپانیا دستگیر شد.
بازداشت یک اسطوره ورزشی به خاطر دعوا! +عکس

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از بیلد آلمان، یان اولریش، قهرمان سابق توردوفرانس و یکی از جنجالی‌ترین چهره‌های ورزش آلمان، مایورکا را به هم ریخته. او بعد از دیگری با همسایه‌‌ی مشهورش تیل شوایگر از سوی پلیس دستگیر شده و تصاویری از او در مقر پلیس مایورکا منتشر شده است.

روزنامه‌ی بیلد با انتشار این خبر اعلام کرد که تصویری که اولریش را در مقابل دادگاه شهر پالمای مایورکا، با همراهی یک پلیس نشان می‌دهد، از واقعی بودن این ماجرا حکایت دارد.

اولریش در تصویر بدون پیراهن بوده و دستبند به دست دارد. او درحالیکه به سمت دادگاه هدایت می‌شود صورت خود را با یک تکه ملحفه پوشانده است. بیلد می‌گوید او بعد از دستگیری برای انجام تست‌های معمول به بیمارستان سون اسپازس مایورکا منتقل شده بوده و ملحفه را از آنجا برداشته بوده.

بنا به گزارش بیلد، اولریش جمعه‌شب درحالیکه همسایه‌اش تیل شوایگر در حال برگزاری یک مهمانی در خانه‌ی خود بوده قصد داشته به ملک او وارد شود.

اولریش که در سال 1997 در رقابتهای تور دو فرانس به  قهرمانی رسیده مدتی پیش از سویس به مایورکا نقل مکان کرده و از آن زمان تا امروز همسایه‌ی تیل شوایگر، هنرپیشه‌ی سرشناس آلمانی بوده است.

 


شوایگر به بیلد گفت:" می‌توانم تاکید کنم که با همسایه‌ام یان ماجرایی داشتیم". به گزارش بیلد اولریش بعد از ورود به ملک شوایگر، با او و مهمانانش درگیر شده است. ولفگانگ هوپ، وکیل اولریش به روزنامه‌ی بیلد گفت:" سعی می‌کنیم واقعیت‌ها را هر چه سریعتر توضیح بدهیم".

پلیس اسپانیا در بیانیه‌ای اعلام کرده که اولریش 44ساله روز جمعه به دلیل ورود خشن به ملک شوایگر و ایراد تهدید، بازداشت شده است.

اولریش تنها دوچرخه‌سوار آلمانی فاتح تور دو فرانس است. او در سال 2000 هم در سیدنی مدال طلای مسابقات دوچرخه‌سواری جاده‌ی المپیک را بدست آورده. او بعدها با اتهامات دوپینگ مواجه شده و در سال 2006 از تور دو فرانس اخراج شد. اولریش یک سال بعد در سال 2007 اعلام بازنشستگی کرده و به دوچرخه‌سواری پایان داد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید