سبقت دوباره برانکو از شفر

کدخبر: ۲۳۰۵۳۴
اقتصاد نیوز:بردهای پرسپولیس در شروع لیگ هجدهم رکوردهای جدیدی به نام برانکو ایوانکوویچ ثبت کرد.
سبقت دوباره برانکو از شفر

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از سایت نود، برانکو پس از حضور در لیگ ایران آمار مطلوبی از لحاظ میانگین امتیاز از خودش ثبت کرده است.

سرمربی پرسپولیس البته در یک سال اخیر در این زمینه یک رقیب سرسخت پیدا کرده؛ وینفرد شفر.

شفر نتایجش با استقلال آنقدر خوب بود که موفق شد در پایان فصل گذشته از نظر میانگین امتیاز کسب شده از برانکو سبقت بگیرد.شروع شش امتیازی پرسپولیس و آغاز دو امتیازی استقلال، دوباره جای این دو را عوض کرد.برانکو حالا به میانگین امتیاز ۲،۰۵ رسیده است، میانگین شفر هم ۲ امتیاز در هر بازی است.

به نظر می رسد، این تعقیب و گریز ادامه داشته باشد.پیروزی پرسپولیس مقابل فولاد یک موفقیت دیگر هم برای برانکو به ارمغان آورد.

او از مرز ۲۰۰ امتیاز در لیگ برتر ایران عبور کرد و شمار امتیازهای خود با پرسپولیس را به ۲۰۱ امتیاز رساند.برانکو به اولین مربی‌ای در تاریخ لیگ برتر ایران تبدیل شده است که با بازیهایی کمتر از ۱۰۰ بازی به حدنصاب ۲۰۰ امتیاز می‌رسد.

در تاریخ لیگ برتر ۲۱ مربی موفق شدند از مرز ۲۰۰ عبور کنند.در  بین این ۲۱ مربی، برانکو ایوانکوویچ با ۹۸ بازی از سد ۲۰۰ عبور کرد.

امیر قلعه‌نویی، زلاتکو کرانچار، منصور ابراهیم زاده و پرویز مظلومی پس از برانکو قرار دارند که به ترتیب با ۱۱۲، ۱۱۳، ۱۱۸ و ۱۲۹ بازی امتیازهای خود را از ۲۰۰ عبور دادند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید