آشتی استقلال و مجتبی جباری

کدخبر: ۲۳۰۸۲۲
اقتصاد نیوز: کمیته استیناف آماده بود که پرونده شکایت مجتبی جباری علیه باشگاه استقلال را در دست بگیرد و متناسب با مدارک موجود در پرونده رأی نهایی را صادر کند.
آشتی استقلال و مجتبی جباری

به گزارش اقتصاد نیوز، همان‌طور که می‌دانید رأی اولیه این پرونده به سود مجتبی جباری بود و باشگاه استقلال محکوم به پرداخت ۶۴۰ میلیون تومان در حق مجتبی جباری شد. اما در این کش و قوس باشگاه استقلال و مجتبی جباری از طریق وکلای خود به کمیته استیناف گفته‌اند فعلاً دست نگه دارید، چون در حال مذاکره نهایی با هم هستیم و احتمال توافق وجود دارد. در نهایت این کمیته به ریاست علیرضا صالحی دو هفته به طرفین فرصت داد که نتیجه مذاکره را اعلام نمایند.

به نظر می‌رسد با توجه به تغییر مدیریت در باشگاه استقلال نگاه این باشگاه به مجتبی جباری تغییر کرده و حتی زمزمه‌هایی مبنی بر بازگشت دوباره این بازیکن به اردوی آبی‌ها به گوش رسید. البته خیلی بعید است دوباره مجتبی را پا به توپ ببینیم با وجود اینکه او اعلام کرده بود خیلی دوست دارد در استقلال به فوتبال خود پایان دهد. به خصوص که هشت شاکی به طور رسمی از استقلال خداحافظی کرده است.

مجتبی جباری ماه هاست تمرین نمی‌کند و اگر قرار به آماده‌سازی باشد نیاز به زمان یک‌ماهه دارد که در این فرصت بی‌شک هافبک‌های استقلال کاملاً آماده خواهند شد. با این حال تعامل باشگاه استقلال و مجتبی جباری برای رفع مشکلات پیش آمده اتفاق خوبی است. مجتبی جباری درصدد مربیگری در فوتبال است و تا به اینجای کار کلاس‌هایی را هم پشت‌سر گذاشته است. مجتبی اگر رابطه اش با باشگاه استقلال حسنه باشد، در این مسیر و برای تبدیل شدن به یک مربی خوب فرصت‌های خوبی خواهد داشت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید